news-background
news-background

حمایت کوئنتین تارانتینو از Barbie و Oppenheimer با دیدن هر دو فیلم

تارانتینو در سینماهای لس‌آنجلس رؤیت شده است.

«کوئنتین تارانتینو» یکی از سینماروهایی بود که آخر هفته گذشته هر دو فیلم «باربی» (Barbie) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) را در یک روز دید. کارگردان «بیل را بکش» (Kill Bill) یکشنبه این هفته در یکی از سینماهای لس‌آنجلس در حال خرید بلیت تازه‌ترین ساخته «گرتا گرویگ» و «کریستفر نولان» دیده شده است.

«سال سانچز» گزارشگر ان‌پی‌آر و پی‌بی‌اس در توییتر تصویری از تارانتینو به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «در وست‌وود پس از تماشای «اوپنهایمر»، «کوئنتین تارانتینو» آن طرف خیابان رفت و بلیت «باربی» را خرید.»

پادکست «ویدیو آرکایوز» با میزبانی تارانتینو و «راجر اوری» تأیید کرده است که کارگردان هر دو فیلم را دیده و در واکنش به توییت سانچز می‌نویسد: «بله بچه‌های ما دیشب بیرون رفته بودند و همان کاری را کردند که وقتی با هم هستند دوست دارند، دیدن فیلم.»

«تام کروز» پیش‌تر با انتشار تصویری از بلیت‌های دوگانه «باربی» و «اوپنهایمر» در کنار «کریستفر مک‌کواری» از این دو فیلم حمایت کرده بود. بازیگر و تهیه‌کننده «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One) یک هفته پیش از باربنهایمر فیلمش را در سینماهای سراسر دنیا اکران کرده بود. با اکران این دو فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» در هفته دوم با ۶۵ درصد کاهش بلیت‌فروشی مواجه شد.

«باربی» و «اوپنهایمر» چهارمین آخر هفته پرفروش تاریخ سینمای آمریکا را رقم زده‌اند و در مجموع ۵۱۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. این دو فیلم تنها در ایالات متحده به ۲۳۶ میلیون دلار نزدیک شدند و رکوردهای زیادی را شکستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید