news-background
news-background

مایکل سرا می‌گوید پس از فیلم Superbad به کناره‌گیری از بازیگری فکر کرده است: شهرت شما را بدبین می‌کند

سرا به زودی در «باربی» دیده خواهد شد.

«مایکل سرا» در مصاحبه جدیدی با «گاردین» می‌گوید در ۱۹ سالگی به فکر کناره‌گیری از هالیوود و بازیگری بوده است. سرا با فیلم‌های «جونو» (Juno) و «سوپربد» (Superbad) به شهرت رسید که هر دو در سال ۲۰۰۷ اکران شدند.

سرا که به زودی «باربی» (Barbie) را در سالن‌های سینما دارد می‌گوید: «نمی‌دانستم چطور در خیابان راه بروم. شهرت باعث می‌شود که بی‌اعتمادبه‌نفس، و بدبین و عجیب شوید. جنبه‌های عالی زیادی داشت و باعث شد با افراد شگفت‌انگیز زیادی آشنا شوم، اما انرژی‌های بد زیادی هم می‌آورد، انرژی‌هایی که توان مدیریتشان را نداشتم.»

او ادامه می‌دهد: «آدم مست می‌تواند نمونه کلاسیکی باشند. می‌دانید، اگر آدم مست باشد و شما را بشناسند، خیلی مشتاقند اما می‌توانند سمی هم باشند. وقتی جوان باشی، مردم حس می‌کنند که می‌توانند به شکلی بگیرند – به فاصله فیزیکی شما احترام نمی‌گذارند. نمی‌دانستم که چگونه مرزهای خودم را محترمانه مشخص کنم. تمام مدت مثل یک حس سوزش بود، همه به‌شدت از وجود من آگاه بودند. اشتباه بود.»

سرا اضافه می‌کند: «در مقطعی می‌خواستم نقش‌هایی که باعث شهرت بیشتر من می‌شد را قبول نکنم. به یک بحران کوچک برخورد کرده بودم. از شدت حرارت لذت نمی‌بردم. نمی‌دانستم که آیا به بازیگری ادامه می‌دهم یا نه.»

سرا پس از «سوپربد» در سال ۲۰۱۰ به «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» (Scott Pilgrim vs. the World) به کارگردانی «ادگار رایت» ملحق شد: «این فیلم را پذیرفته بودم و رفتم و بازی کردم. و طبیعتاً خیلی خوشحالم که این کار را کردم.»

او می‌گوید: «می‌دانستم که نباید دائماً در آتش دمید تا شعله‌های [شهرت] بزرگ و بزرگ‌تر شود. می‌دانستم که این هدف من نیست. به گمانم می‌خواستم بازیگری باشم که از زندگی روزانه لذت می‌برد و دنیایی که برای خودم ساخته بودم.»

سرا در سریال انیمیشن «اسکات پیلگریم» برای نتفلکیس صداپیشگی خواهد کرد و به زودی در سریال «کامند زی» (Command Z) «استیون سودربرگ» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید