news-background
news-background

مت دیمون می‌گوید بازی در یک فیلم بی‌کیفیت او را «دچار افسردگی» کرده است

دیمون به زودی در «اوپنهایمر» دیده خواهد شد.

«مت دیمون» می‌گوید بازیگری در یک فیلم او را «دچار افسردگی» کرده است. بازیگر ۵۲ ساله «هویت بورن» (Bourne Identity) که به زودی در فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» دیده خواهد شد، در مصاحبه کانال یوتیوب «برداشت‌های جیک» (Jake’s Takes) این ماجرا را روایت می‌کند.

دیمون نامی از آن پروژه نمی‌برد اما او با چندین فیلم از جمله «دیوار بزرگ» (The Great Wall) در سال ۲۰۱۶ و کمدی سیاه «سابربیکن» (Suburbicon) به کارگردانی «جرج کلونی» شکست تجاری را تجربه کرده است.

او می‌گوید: «بدون اینکه بخواهم از فیلم به‌خصوصی نام ببرم... [باید بگویم که] گاهی خود را در فیلمی می‌بینید که شاید آن فیلمی نباشد که امیدوار بوده‌اید باشد، اما همچنان در آن بازی می‌کنید. و به یاد می‌آورم در نیمه‌های فیلمبرداری وقتی هنوز چند ماه باقی است و خانواده‌ات را به جایی برده‌ای، آن‌ها را به زحمت انداخته‌ای، به یاد می‌آورم که همسرم من را بلند کرد چون دچار یک افسردگی شده بودم و فکر می‌کردم چه کرده‌ام؟»

دیمون که در سال ۲۰۰۵ با «لوسیانا باروسو» ازدواج کرده ادامه می‌دهد: «بیشتر به خاطر او به خودم افتخار می‌کنم، در یک بازیگر حرفه‌ای بودن و بازیگر حرفه‌ای بودن یعنی بروی و روزی ۱۵ ساعت از همه‌چیزت مایه بگذاری، حتی در آنچه که می‌دانی شکست می‌خورد. و اگر بتوانی این کار را با بهترین رفتار ممکن بکنی، در آن صورت یک حرفه‌ای هستی، و او واقعاً به من کمک کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید