news-background
news-background

دوست دختر سابق جونا هیل پیام‌های خصوصی «زن‌ستیزانه» بازیگر را منتشر کرد

شروط هیل برای رابطه با دوست دختر سابقش فاش شد.

«سارا بریدی» دوست دختر سابق «جونا هیل» در اینستاگرام پیام‌های خصوصی بازیگر را منتشر کرده و ادعا می‌کند قربانی بدرفتاری بوده است. این مربی موج‌سواری جمعه و شنبه این هفته چندین تصویر و ویدیو از پیام‌های خصوصی هیل به اشتراک گذاشته و از تجربه زندگی با بازیگر «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) و «گرگ وال استریت» (Wolf of Wall Street) گفته است.

بریدی می‌نویسد:‌ «این هشداری است به همه دختران. اگر شریک زندگی شما به این شکل با شما حرف می‌زند، برای خروج [از رابطه] برنامه‌ریزی کنید. اگر به گوش شنوایی نیاز دارید با من تماس بگیرید.»

او در یکی از پیام‌های خصوصی به هیل می‌گوید همه تصاویری که از نظر بازیگر ناشایست می‌رسیده‌اند را حذف کرده است. در تصویری دیگر، بریدی نشان می‌دهد که هیل چه محدودیت‌هایی برای او تعیین کرده و از او خواسته است که «مدلینگ»، «موج‌سواری با مردان»، «ارسال تصویر خودت با لباس شنا» و «ارسال تصاویر جنسی» را فراموش کند وگرنه «من همسر مناسبی برای تو نیستم.»

بریدی که از آگست سال ۲۰۲۱ با هیل قرار گذاشته بود می‌نویسد او هم مثل بازیگر از مشکلات روانی رنج می‌برد: «اما از آن برای سلطه بر دیگران مثل او استفاده نمی‌کنم.»

این ورزشکار سپس تصاویری از چند اظهار نظر جنسی هیل درباره تصاویر موج‌سواری او به اشتراک می‌گذارد و می‌نویسد: «امروز این را به اشتراک می‌گذارم چون اگر نزد خود نگهش داشته بودم لطمه بیشتری به سلامت روانم می‌زد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۴

یه کمپین حمایت از حقوق مردان هم باید راه بیافته!

نمایش اسپویل
۱۸ تیر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۵

زن‌ستیزانه‌س؟ :|

نمایش اسپویل
۱۸ تیر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۷

خیلی شرم آوره که یه نفر بعد از پایان یه رابطه بره پیامای خصوصی رو به اشتراک بذاره... یه سطح خاص از بیشعوری میخواد که بری حرفه ی یه نفر رو به خاطر این چیزا به خطر بندازی! ضمنا جونا هیل توی این پیاما چیز خیلی عجیبی هم نگفته!

نمایش اسپویل