news-background
news-background

دنی بویل و الکس گارلند دنباله 28 Years Later را می‌سازند

یک دنباله برای «۲۸ سال بعد» در دست ساخت است.

فیلم «۲۸ روز بعد» (28 Days Later) به کارگردانی «دنی بویل» و نویسندگی «الکس گارلند» ژانر زامبی را در سال ۲۰۰۳ متحول کرد. در سال ۲۰۰۷ دنباله «۲۸ هفته بعد» (28 Weeks Later) به کارگردانی «خوان کارلوس فرسنادیو» با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شد و ۶۵.۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «اینورس» به تازگی گزارش داده است «دنی بویل» و «الکس گارلند» بر روی دنباله دیگری کار می‌کنند.

گارلند می‌گوید: «چند سال پیش ایده‌ای در ذهن من شکل گرفت برای آنچه که می‌تواند «۲۸ سال بعد» (28 Years Later) باشد. دنی همیشه ایده پرش به آینده و ۲۸ سال بعد را دوست داشت.»

بویل اضافه می‌کند: «بنابراین در حال گفت‌وگو به شکل جدی و مداوم هستیم. اگر [گارلند] نخواهد خودش کارگردانی کند من حاضر خواهم بود در صورتی که بتوانیم ایده خوب مشابهی را اجرا کنیم.»

گارلند می‌گوید دنباله «۲۸ هفته بعد» با بازی «جرمی رنر» این چندگانه را به شکلی برای او خراب کرده است:‌ «مدت‌ها در مقابل ساختن دنباله مقاومت کردم چون مسائلی در مورد «۲۸ هفته بعد» من را آزار می‌داد، و من فکر می‌کردم: «گور پدرش. ترجیح می‌دهم داستانی دیگر در دنیایی دیگر بنویسم.»»

بویل و گارلند علاوه بر «۲۸ روز بعد» در فیلم علمی-تخیلی «آفتاب» (Sunshine) با یکدیگر همکاری کرده بودند بنابراین «۲۸ سال بعد» سومین همکاری آن‌ها در یک فیلم بلند خواهد بود. از داستان و زمان شروع فیلمبرداری این پروژه جزئیاتی فاش نشده است.

بویل سه سال پیش در مصاحبه با «ایندیپندنت» گفته بود که ایده‌هایی برای این دنباله دارد: «الکس گارلند و من ایده‌های شگفت‌انگیزی برای قسمت سوم داریم. احتمالاً خوب از آب درآید. قسمت اول کمی ژانر زامبی درام را متحول کرد اما [قسمت جدید] ارجاعی به آن فیلم نمی‌دهد. به هیچ‌وجه کهنه به نظر نخواهد رسید. [الکس] بر روی کارگردانی اثری برای خودش تمرکز کرده بنابراین نمی‌دانیم چه پیش خواهد آمد.»

گارلند در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با «آی‌جی‌ان» گفته بود عنوان قسمت سوم می‌تواند «۲۸ ماه بعد» باشد: «ما به تازگی صحبت‌های جدی خود در مورد فیلم را آغاز کرده‌ایم. ایده‌ای در ذهن دارم. دنی [بویل] و اندرو [مک‌دونالد، تهیه‌کننده] و من بحث‌هایی جدی در این زمینه داشته‌ایم، بنابراین احتمال تولید فیلم وجود دارد. پیچیده است. منطقی‌تر این است که نام فیلم «۲۸ ماه بعد» باشد و نه «۲۸ سال بعد.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید