news-background
news-background

سریال Sex Education با فصل چهارم به پایان می‌رسد

نتفلیکس اولین تیزر فصل چهارم «آموزش جنسی» را منتشر کرد.

سریال «آموزش جنسی» (Sex Education) در نتفلیکس با فصل چهارم به پایان می‌رسد. نتفلیکس چهارشنبه این هفته با انتشار یک تیزر پایان این سریال را تأیید کرده است.

«ایسا باترفیلد» بازیگر نقش «اوتیس میلبرن» که کوله‌باری از تجربه است در این تیزر خطاب به جمعی می‌گوید: «فکر کردن درباره مسائل جنسی خیلی طبیعی اتفاق می‌افتد، چون من همه‌چیز را از مادرم یاد گرفتم.»

«جیلین اندرسون»، «اما مکی»، «کریس جنکس»، «میمی کین»، «کانر سویندلز»، «ایمی-لو وود»، «کدار ویلیامز-استیرلینگ»، «سایمون اشلی»، «تانیا رینولدز»، «پاتریشا الیسون»، «سمی اوتالبال»، «آن-ماری داف»، «جورج رابینسون»، «الیستر پتری»، «سامانتا اسایرو»، «جیسون آیزکس» در نقش «پیتر گراف» برادر بزرگ‌تر و موفق‌تر آقای گراف، «جمایما کرک»، «دوا صالح» و «کانر سوییندلز» دیگر بازیگران این سریال در فصل‌های گذشته بودند.

مکی پیش‌تر به «ریدیو تایمز» گفته بود که حاضر نیست در فصل پنجم سریال نقش‌آفرینی کند: «فصل ۵؟ همین هفته پیش فصل چهارم را تمام کردم! نه، فکر نمی‌کنم در فصل ۵ باشم. با «میو» خداحافظی کرده‌ام.»

«ایمی-لو وود» زمستان سال ۲۰۲۲ گفته بود که سریال بهتر است هرچه زودتر تمام شود: «چاره‌ای نداریم چون من به سرعت به ۳۰ سالگی نزدیک می‌شوم. می‌توانیم به دانشگاه برویم، به‌گمانم، اما وقتی ۴۵ ساله‌ام دوست ندارم نقش یک شخصیت سال اولی را بازی کنم.»

«تانیا رینلولدز»، «پاتریشیا الیسون» که به ترتیب نقش‌های لیلی و اولا را بازی کرده‌اند و «سایمون اشلی» پیش‌تر اعلام کرده بودند که در فصل چهارم بازنخواهند گشت. «راکی تکرار» بازیگر هندی تبار ۳۸ ساله نقش «امیلی سندز» هم از فصل آینده جدا شده است.

فصل چهارم «آموزش جنسی» ۲۱ سپتامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید