news-background
news-background

بندیکت کامبربچ تأیید کرد در سال ۲۰۲۴ نقش Doctor Strange را تکرار می‌کند

کامبربچ می‌گوید در سال ۲۰۲۴ برای مارول مقابل دوربین می‌رود.

«بندیکت کامبربچ» در مصاحبه با «نیک هک‌ورث» تأیید کرده است که برای بازی مجدد در نقش «دکتر استرنج» (Doctor Strange) بازخواهد گشت. او فاش می‌کند که در سال ۲۰۲۴ این نقش را در «دنیای سینمایی مارول» تکرار می‌کند. او می‌گوید: «سال آینده کمی بازیگوشی مارولی ساخته می‌شود.»

کامبربچ در پاسخ به این پرسش که چرا بازی در نقش شخصیت‌های «بیگانه» از جمله «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose)، «شرلوک هلمز» (Sherlock) و «آلن تورینگ» (The Imitation Game) برای او جذابیت دارد می‌گوید: «چند پاسخ می‌توان به این پرسش داد. اولاً اینکه برای مخاطب جذاب است. یعنی خود من به عنوان یک مخاطب مجذوب آثاری می‌شوم که غیرعادی و متفاوت‌ و غیرمعمول‌اند و کمتر درک شده یا شناخته شده‌اند. برای من به عنوان بازیگر رسیدن به آن فضاها و پرسوناها چالش‌برانگیز است.»

در حال حاضر معلوم نیست که کامبربچ برای قسمت سوم «دکتر استرنج» بازمی‌گردد یا دنباله‌های دیگری چون «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) که اخیراً به تأخیر افتاده است. او اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نقش ظاهر شد و در پنج فیلم دیگر از جمله «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) در سال ۲۰۱۷، «انتقام‌جویان: جنگ بی‌پایان» (Avengers: Infinity War) در سال ۲۰۱۸، «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) در سال ۲۰۱۹، «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) در سال ۲۰۲۱ و «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در سال ۲۰۲۲ آن را تکرار کرد.

صحنه‌های پایانی «دکتر استرنج ۲» وعده بازگشت این شخصیت را داد. در آن صحنه‌ها، «شارلیز ترون» مقابل کامبربچ نقش «کلیا» را بازی کرد و گفت باید هرج‌ومرجی که استرنج ایجاد کرده را باید از بین ببرند. کلیا در کتاب‌های مصور مارول رابطه عاشقانه‌ای با استرنج دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید