news-background
news-background

شرح روش کوین اسپیسی برای آزار جنسی در اولین روز دادگاه لندن: این «زورگوی جنسی» از تحقیر مردان دیگر لذت می‌برد

اسپیسی به دوازده مورد آزار جنسی متهم است.

«کوین اسپیسی» در اولین روز برگزاری دادگاه لندن از سوی دادستانان یک «زورگوی جنسی» نامیده شد که «به مردان دیگر آزار جنسی می‌رساند» و «احساس ضعف و معذب بودن دیگران را خوشایند» می‌داند.

«کریستینا اگنیو» به ۱۲ عضو هیأت منصفه گفت که روش بازیگر «زیبای آمریکایی» (American Beauty) و «هفت» (Seven) برای آزار جنسی «گرفتن میان دو پای مردان دیگر به شکلی پرخاشگرانه» است اما «در یک مورد او فراتر از این رفته.»

اسپیسی که به دنبال مطرح شدن اتهام «آنتونی رپ» در سال ۲۰۱۷ از سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) نتفلیکس اخراج شد، در این دادگاه به ۱۲ مورد آزار جنسی در خلال سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ متهم است.

اگنیو به هیأت منصفه توصیه می‌کند که تحت تأثیر شهرت اسپیسی قرار نگیرند. این هیأت در طول چهار هفته آینده به اظهارات چهار مردی گوش خواهند داد که همگی بیست یا سی و چند ساله‌اند.

این وکیل می‌گوید: «هیچ‌یک ا این مردان تمایلی نداشته‌اند توسط کوین اسپیسی لمس جنسی شوند اما به نظر می‌رسد که او اهمیتی به احساس این مردان نمی‌دهد.» او اضافه می‌کند: «متهم در پاسخ به همه این اتهامات چه می‌گوید؟ در رابطه با بعضی از آن‌ها ادعا می‌کند که ساختگی‌اند. در رابطه با موارد دیگر می‌پذیرد که برخوردی جنسی میان او و مردان دیگر صورت گرفته اما می‌گوید هر اتفاقی که افتاده با رضایت مردان دیگر بوده است.»

گنیو اسپیسی را مردی می‌نامد که «به مرزها و فضاهای شخصی احترام نمی‌گذارد، مردی که لذت می‌برد از اینکه دیگران احساس ضعف و معذب بودن کنند، یک زورگوی جنسی است.»

اسپیسی چند ساعت پیش با یک تاکسی وارد دادگاه سوث‌وارک شد در حالی که آرام به نظر می‌رسید. در جلسه استماع اولیه، «پاتریک گیبز» وکیل اسپیسی «هرگونه بزهکاری» در این پرونده را رد کرده بود. اسپیسی به مجله «سایت» آلمان گفته بود رسانه‌ها از او «هیولا» ساخته‌اند: «آدم‌هایی وجود دارند که همین حالا حاضرند من را استخدام کنند به محض اینکه در لندن از اتهامات تبرئه شوم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید