news-background
news-background

سریال Reservation Dogs با فصل سوم به پایان می‌رسد؛ سریال The Other Two با مطرح شدن اتهام علیه نویسندگان کنسل شد

«سگ‌های رزرویشن» با فصل سوم به پایان می‌رسد.

شبکه اف‌ایکس پنجشنبه این هفته تأیید کرد که سریال «سگ‌های رزرویشن» (Reservation Dogs) با فصل سوم که در ماه آگست پخش خواهد شد به پایان می‌رسد. «استرلین هارخو» یکی از پدید‌آورندگان سریال در اینستاگرام پایان این مجموعه تلویزیونی را تأیید کرده است.

داستان سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «تایکا وایتیتی» در مورد چهار نوجوان بومی آمریکایی در مناطق دورافتاده و اختصاص داده شده برای بومیان اوکلاهوما است که روزگار خود را با ارتکاب جرم و مبارزه با آن سپری می‌کنند. «دی‌فارو وون-ای-تای» در نقش «خرس»، «دوری جیکوبز» در نقش «الورا دانان»، «پائولینا الکسیس» در نقش «ویلی جک» و «لین فکتور» تازه‌وارد در نقش «چیز»، از جمله بازیگران سریال در فصل‌های پیشین بودند.

این هفته گزارش شد که سریال «آن دوی دیگر» (The Other Two) با مطرح شدن اتهام بدرفتاری علیه پدیدآورندگان «کریس کلی» و «سارا اشنایدر» در پلتفرم استریم مکس کنسل شده است.

این سریال کمدی داستانی در مورد یک خواهر و برادر با بازی «هلن یورک» و «درو تارور» روایت می‌کند که در صنعت سرگرمی به سختی دوام پیدا کرده‌اند. این سریال با بازی «مالی شنان» در سال ۲۰۱۹ از شبکه کمدی سنترال پخش شد و فصل‌های بعدی آن به پلتفرم مکس رفت. آخرین اپیزود از فصل سوم سریال ۲۹ ژوئن در ایالات متحده منتشر شد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که این اپیزود آخرین اپیزود سریال خواهد بود چرا که پدیدآورندگان سریال به «بدرفتاری لفظی» با نویسندگان متهم شده و عوامل را به کار بیش از حد وادار کرده‌اند. با این حال منابع دیگری به این نشریه می‌گویند این اتهامات ارتباطی به کنسل شدن سریال ندارد.

کلی و اشنایدر با انتشار بیانیه‌ای می‌گویند: «وداع با خانواده دوبک پس از سه فصل تلخ‌وشیرین است اما همیشه می‌دانستیم که از نظر شخصی و هنری داستان آن‌ها در اینجا به پایان می‌رسد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید