news-background
news-background

اولین تصویر از تام هاردی در پشت صحنه Venom 3

هاردی اولین تصویر پشت صحنه از «ونوم ۳» را منتشر کرد.

تصویر پشت صحنه‌ای که «تام هاردی» از «ونوم ۳» (Venom 3) رونمایی کرده ارتباط شخصیت او با فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) مارول و دیزنی را تأیید می‌کند. هاردی که یکی از نویسندگان این دنباله است، در این چندگانه نقش «ادی براک» و «ونوم» را بازی کرده و با ظاهری مشابه این تصویر در صحنه‌های پایانی «راهی به خانه نیست» دیده شده بود.

«کلی مارسل» پس از نویسندگی و تهیه‌کنندگی دو قسمت اول «ونوم» بر روی صندلی کارگردانی این دنباله می‌نشیند. مارسل نویسنده فیلمنامه بر اساس طرح داستانی هاردی و خودش است. «ایمی پاسکال» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه برای سونی خواهد بود. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده است.

«ادی براک» آخرین بار با طلسم «دکتر استرنج» (Doctor Strange) به دنیای خودش فرستاده شد، اما این سیمبیوت ردی از خود در «دنیای سینمایی مارول» باقی گذاشت. دور از انتظار نخواهد بود اگر داستان «ونوم ۳» مستقیماً به فیلم «راهی به خانه نیست» متصل شود چرا که سونی با چند فیلم از جمله «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) و «مادام وب» (Madame Web) در حال گسترش «دنیای عنکبوتی» (Spider-Verse) است.

قسمت دوم تحت عنوان «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران شد و دومین افتتاحیه پرفروش پاندمی و دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ ماه‌های اکتبر را با ۹۰ میلیون دلار ثبت کرد. «اندی سرکیس» استاد موشن-کپچر قسمت دوم را کارگردانی کرد و جانشین «روبن فلایشر» شد. قسمت‌های اول و دوم این چندگانه با بازی «تام هاردی» ۱.۴ میلیارد دلار فروخته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید