news-background
news-background

انتقاد بازیگر فیلم Passion of the Christ از بردن کودکان به تجمعات دگرباشان: «هیچ توجیهی ندارد»

بازیگر «مصائب مسیح» از تجمع دگرباشان جنسی در ایالات متحده انتقاد کرد.

«جیم کاویزل» بازیگر فیلم‌هایی چون «مصائب مسیح» (The Passion of the Christ) و «خط قرمز باریک» (The Thin Red Line) از والدینی انتقاد کرد که فرزندانشان را به تجمعات دگرباشان جنسی می‌برند و آن‌ها را در معرض اقدامات جنسی قرار می‌دهند.

او در توییتر می‌نویسد: «هیچ توجیهی برای بردن کودکان به این مکان‌ها وجود ندارد. خداوند از این کودکان معصوم محافظت کند.» کاویزل در واکنش به انتشار تصاویری که از رفتارهای جنسی افراد بزرگسال در این تجمعات سر زده این توییت را ارسال کرده است.

این بازیگر علاوه بر این به ویدیویی واکنش نشان می‌دهد که در آن یک زن‌پوش و اطرافیانش بدون پوشش بالاتنه در نیویورک شعار می‌دهند: «آمدیم، کوییر هستیم، به سراغ کودکانتان می‌آییم.» کاویزل می‌نویسد: «از چه زمانی به این باور رسیدید که تئوری توطئه شما حقیقت دارد؟ خوب، وقتی شروع کردند به فریاد زدنش مقابل دوربین‌ها.»

کاویزل از سال‌ها قبل با قاچاق کودک مبارزه می‌کند. فیلم جدید او «صدای آزادی» (Sound of Freedom) که ۴ ژوئیه اکران خواهد شد، بر اساس داستان واقعی یک مأمور فدرال به نام «تیم بالارد» ساخته شده که تصمیم می‌گیرد برای نجات کودکان تلاش کند.

کاویزل قرار است در دنباله «مصائب مسیح: رستاخیز» (The Passion of the Christ: Resurrection) نقش «عیسی مسیح» را تکرار کند. «مل گیبسون» ۶۷ ساله از بهار آینده وارد مرحله تولید «رستاخیز» خواهد شد. قسمت اول فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۶۱۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسال در ایالات متحده شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید