news-background
news-background

راسل کرو به بازی در نقش پدر سه شخصیت ابرقهرمانی افتخار می‌کند

کرو در سه فیلم نقش پدر سه شخصیت ابرقهرمانی را بازی کرده است.

«راسل کرو» در سه دنیای سینمایی ابرقهرمانی نقش سه پدر را بازی کرده است. او در «مرد پولادین» (Man of Steel) نقش «جور-ال» پدر «کال-ال» یا «سوپرمن»، در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) نقش «زئوس» پدر «هرکول» و در «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) نقش «نیکلای کراوینوف» پدر «سرگی کراوینوف» را بازی کرده است. تریلر فیلم آخر که استودیوی سونی به زودی پخش می‌کند از لهجه روسی کرو رونمایی کرد.

کرو در توییتر به میم این سه پدر و فرزندانشان واکنش نشان داده و به شوخی می‌نویسد: «بارور. سراسر زمان و مکان.»

این بازیگر ۵۸ ساله نیوزلندی در فیلم‌های دیگری هم نقش پدر را بازی کرده اما قرار نیست در «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) به کارگردانی «ریدلی اسکات» نقش «ماکسموس دسیموس مریدیوس» را تکرار کند. این دنباله بر روی شخصیت «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم تمرکز خواهد کرد.

کرو اخیراً در فیلم «جن‌گیر پاپ» (The Pope’s Exorcist) نقش «پدر گابریل آمورث» کشیش معروف ایتالیایی را بازی می‌کند که بیش از ۱۰۰ هزار مرتبه در واتیکان جن‌گیری کرد.

شخصیت «گرند دوک نیکلای کراوینوف» با بازی کرو در فیلم «کریون شکارچی» پدر «سرگی کراوینوف» در سن پترزبورگ ساکن بوده و یکی از اعضای دربار «تزار نیکلای دوم» بوده است. با سقوط تزار، نیکلای به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت می‌کند و در شمال نیویورک ملکی می‌خرد. «جی.ام. دماتیس» و «مایک زک» پدید‌آورندگان این شخصیت در کامیک «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲۹۴» بودند که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد. «کریون شکارچی» یکی از شخصیت‌های ضد-قهرمان دنیای «مرد-عنکبوتی» است و در نسخه سینمایی «آرون تیلور جانسون» نقش او را بازی می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید