news-background
news-background

فیلمبرداری Mortal Kombat 2 آغاز شد

تهیه‌کننده «مورتال کامبت» تولید قسمت دوم را تأیید کرده است.

«تاد گارنر» با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی آغاز فیلمبرداری «مورتال کامبت ۲» (Mortal Kombat 2) را تأیید کرده است. این پروژه در استرالیا به تولید خواهد رسید.

گارنر به هواداران وعده می‌دهد که نواقص داستان و شخصیت‌های قسمت اول که در سال ۲۰۲۱ اکران شد در این دنباله برطرف می‌شود. آن فیلم با رده سنی بزرگسال (R) اکران شد و «لودی لین» در نقش «لیو کانگ»، «مکاد بروکس» در نقش «جکس»، «جسیکا مک‌نامی» در نقش «سونیا بلید»، «هیرویوکی سانادا» در نقش «اسکورپین»، «جاش لاسن» در نقش «کانو»، «تادانابو آسانو» در نقش «ریدن»، «جو تسلیم» در نقش «ساب-زیرو»، «چین چان» در نقش «شانگ سونگ»، «سیسی استرینگر» در نقش «میلینا» و «لوییس تن» در نقش شخصیت «کول یانگ» معرفی شدند.

این فیلم اگرچه در اچ‌بی‌او مکس پربیننده شد اما هواداران از داستانش راضی نبودند و از اینکه یک تورنمنت را در فیلم ندیدند ناامید شدند. «گرگ روسو» نویسنده قسمت اول با «جرمی اسلیتر» جانشین خواهد شد که «شوالیه ماه» (Moon Knight) را در کارنامه دارد.

«کارل اوربان» در «مورتال کامبت ۲» در نقش «جانی کیج»، «تاتی گابریل» در نقش «جید»، «ادلاین رودلف» بازیگر و مدل هنگ کنگی در نقش «کیتانا»، ظاهر خواهند شد. از داستان قسمت دوم جزئیاتی فاش نشده اما این شایعه شنیده می‌شود که این فیلم بر روی شخصیت «کول یانگ» تمرکز نخواهد کرد.

قسمت اول «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) به کارگردانی «سایمون مک‌کووید» ۳.۸ میلیون خانوار بیننده در اچ‌بی‌او مکس داشت. آن فیلم در دوران پاندمی همزمان با اکران در سالن‌های سینما از این پلتفرم استریم پخش شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید