news-background
news-background

لباس «شناور» اما واتسون موجی از میم‌های Harry Potter را ایجاد کرد

هواداران «هری پاتر» با لباس «اما واتسون» شوخی کردند.

«اما واتسون» با پوشیدن لباسی که بر جاذبه زمین غلبه می‌کند موجی از واکنش‌های طنزآمیز را برانگیخت. این بازیگر که در فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) نقش «هرماینی گرنجر» را بازی کرده، به تازگی تصویری از خود با لباسی از برند «لوئه‌وه» (Loewe) در اینستاگرام منتشر کرده و در کنار برادرش الکس با مشروب «رنه اسپریتس» دیده می‌شود.

یقه لباس مینی اسلیپ واتسون ۳۳ ساله به شکلی طراحی شده که به نظر می‌رسد در هوا معلق است. سیم‌کشی در زیر این لباس باعث می‌شود که بیننده چنین تصوری پیدا کند.

هواداران واتسون با دیدن این لباس یکی از اولین صحنه‌های بازیگر در فیلم‌های «هری پاتر» را به یاد آوردند. یکی از آن‌ها در اینستاگرام به طلسمی ارجاع می‌دهد که در مدرسه جادوگری هاگوارتز آموزش داده می‌شد: «لباس می‌گوید وینگاردیوم لویوسا.» دیگری اضافه می‌کند: «این هاگوارتزی‌ترین لباس تاریخ است.» کاربر دیگری می‌نویسد: «این لباس بر قوانین فیزیک غلبه کرده است.» یک هوادار دیگر می‌گوید: «لطفاً لباس‌هایی طراحی کنید که با عقل جور دربیاید.»

واتسون وقتی چند سال از بازیگری فاصله گرفته بود کمپانی مشروب‌سازی «رنه اسپریتس» را با پدرش کریس و برادرش راه‌اندازی کرد. او آخرین بار در «زنان کوچک» (Little Women) دیده شده اما اخیراً وعده داده است که به هالیوود بازخواهد گشت: «مسئله‌ای که خیلی دشوار یافتم این بود که باید می‌رفتم و در فروش چیزی مشارکت می‌کردم که اختیار زیادی رویش نداشتم. اینکه نقش اول یک فیلم را بازی کنی و به همه ژورنالیست‌ها پاسخ دهی که «این فیلم با نگاه تو چه سنخیتی دارد؟»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید