news-background
news-background

خالق Yellowstone از جدایی کوین کاستنر خوشحال نیست: شبکه HBO رابرت ردفورد را برای این سریال می‌خواست

«تیلور شریدان» واکنش مدیران اچ‌بی‌او به «یلواستون» را به یاد آورده است.

سریال «یلواستون» (Yellowstone) پارامونت+ به زودی با فصل پنجم به پایان می‌رسد اما «تیلور شریدان» نویسنده سریال به گسترش دنیای خانواده داتن ادامه می‌دهد. پیش‌درآمد «۱۸۸۳» در شبکه پارامونت به‌شدت پربیننده است و تولید فصل دوم «۱۹۲۳» با بازی «هریسون فورد» و «هلن میرن» به تأیید رسیده. علاوه بر این شریدان سریال «عملیات ویژه: شیرزن» (Special Ops: Lioness) با بازی «زویی سالدانا»، «مورگان فریمن» و «نیکول کیدمن» را در تلویزیون خواهد داشت.

شریدان در مصاحبه جدیدی با «هالیوود ریپورتر» جدایی زودهنگام «کوین کاستنر» از «یلواستون» را «ناامیدکننده» نامیده و می‌گوید این اتفاق «پایان شخصیت او را ناقص» می‌کند هرچند نمی‌تواند «تغییری در آن ایجاد» کند.

این بازیگر، نویسنده و کارگردان می‌گوید «جان داتن» با بازی کاستنر هرگز قرار نبوده تا پایان سریال زنده باشد اما قرار نیست این شخصیت را به اصطلاح معروف دچار «تصادف برو به جهنم» کند. این اصطلاح وقتی معروف شد که «شاندا رایمز» نویسنده سریال «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) به خاطر تنش‌های پشت صحنه شخصیت «پاتریک دمپسی» را در سریال کشت.

شریدان می‌گوید: «خود من در تصادف برو به جهنم کشته شده‌ام! من چنین صحنه‌هایی را نمی‌نویسم.» او نامی از هیچ سریالی نمی‌برد اما احتمالاً به «پسران آنارشی» (Sons of Anarchy) ارجاع می‌دهد. شریدان پس از کشته شدنش شخصیت «معاون هیل» در آن سریال به «لس آنجلس تایمز» گفته بود: «آن مرگ نسبت به مرگ‌های دیگر سریال تا جایی که به یاد می‌آورم مهربانانه بود.»

نویسنده در بخش دیگری از مصاحبه فاش می‌کند که وقتی تولید «یلواستون» در اچ‌بی‌او بررسی می‌شد تهیه‌کنندگان به جای کاستنر ستاره بزرگ دیگری را برای نقش «جان داتن» می‌خواستند. آن‌ها ابراز نگرانی کرده بودند که این سریال «بیش از حد میانه آمریکایی» باشد.

شریدان می‌گوید: «گفتند: «ما رابرت ردفورد را می‌خواهیم.» گفتند: «اگر بتوانی رابرت ردفورد را به دست بیاوری برای فیلمبرداری قسمت آزمایشی اول چراغ سبز نشان می‌دهیم.»»

نویسنده می‌گوید با ردفورد ملاقات کرده است: «به ساندنس سفر کردم و یک روز را با او گذراندم و او موافقت کرد که نقش «جان داتن» را بازی کند.» با نائب رئیس شبکه که مسئول این پروژه بود تماس گرفتم و گفتم:‌ «به دستش آوردم!» گفت: «چه کسی را به دست آوردی؟» گفتم:‌ «رابرت ردفورد.» گفت: «چه؟!» گفتم: «خودتان گفتید اگر رابرت ردفورد را به دست بیاورم برای سریال چراغ سبز نشان می‌دهید.» باور کنید این اتفاق لعنتی شوخی نیست. گفت: «منظور ما بازیگری از نوع رابرت ردفورد بود.»»

شریدان پس از این اتفاق «یلواستون» را برمی‌دارد و راهی پارامونت+ می‌شود. او با «مایکل لومباردو» مدیر برنامه‌سازی وقت شبکه ملاقات می‌کند و او را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید