news-background
news-background

دیوید لینچ در غرب هالیوود در حال فیلمبرداری دیده شد

کارگردان «جاده مالهالند» در حال فیلمبرداری پروژه‌ای دیده شده است.

«دیوید لینچ» در غرب هالیوود در حال فیلمبرداری یک پروژه رؤیت شده است. این پروژه ممکن است یک تیزر تبلیغاتی یا یک فیلم کوتاه باشد اما احتمال ساخته شدن فیلم بلند دیگری توسط کارگردان «جاده مالهالند» (Mulholland Drive) وجود دارد.

لینچ حدود پنج ماه قبل انتشار روزانه گزارش وضعیت آب‌وهوای لس‌آنجلس را در یوتیوب متوقف کرد. او از سال ۲۰۰۶ و «امپراتوری درون» (Inland Empire) فیلم بلند دیگری کارگردانی نکرده هرچند در سال ۲۰۱۷ «تویین پیکس: بازگشت» (Twin Peaks: The Return) را برای شوتایم ساخت. لینچ اوایل سال ۲۰۲۰ فیلم کوتاهی به نام «جک چه کار کرده؟» (What Did Jack Do) را در نت‌فلیکس پخش کرد.

در چند سال اخیر این شایعه شنیده می‌شود که لینچ در حال فیلمبرداری یک پروژه سری است. مارس سال ۲۰۲۱ گزارش شد که لینچ برای یک مینی‌سریال با نتفلیکس همکاری می‌کند. در آن زمان گمانه‌زنی می‌شد که این پروژه اسپین‌آفی برای «جاده مالهالند» و یا دنباله‌ای برای «تویین پیکس: بازگشت» است. «نایومی واتس» و «لورا درن» بازیگران بعضی از آثار لینچ نیز در دفاتر نتفلیکس دیده شده بودند.

سال گذشته گزارش شد که لینچ به دنبال یک «بازیگر زن با موهای تیره» و حدود ۳۰ ساله است. فوریه گذشته نیز در شبکه اجتماعی «ردیت» ادعا شده بود که پروژه جدید لینچ با عنوان موقت «ویستریا» (Wisteria) بهار امسال فیلمبرداری خواهد شد. بر اساس گزارش‌های غیررسمی دیگر، نتفلیکس برای سریال ۱۳ ساعته لینچ بودجه ۸۵ میلیون دلار اختصاص داده است.

در ماه‌های بعد این شایعه شنیده شد که پروژه لینچ برای نتفلیکس به کلی لغو شده است. اما مدتی بعد منبعی ادعا کرد که لینچ اثری پسا-آخرالزمانی در دست ساخت دارد و با «آماندا سایفرید» و «لورا درن» همکاری می‌کند.

تاکنون هیچ‌یک از این گزارش‌ها به تأیید رسمی نرسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید