news-background
news-background

سردرگمی مخاطبین از نقش‌های کوتاه فیلم The Flash: یکی از «بازیگران» می‌گوید در این فیلم ظاهر نشده است

[حاوی اسپویلر از فیلم «فلش»]

فیلم «فلش» سینماروها را با دو صحنه کوتاه گیج کرده است.

سینماروها با دو صحنه از فیلم ابرقهرمانی «فلش» (The Flash) برادران وارنر و دی‌سی گیج شدند. این فیلم با افتتاحیه داخلی ۶۰ میلیون دلاری انتظارات را برآورده نکرده اما حاوی نقش‌های غافلگیرکننده بسیاری است.

یکی از این نقش‌های کوتاه که سینماروها تأییدش می‌کنند «تدی سیرز» است که در سریال تلویزیونی «فلش» (The Flash) نقش‌آفرینی کرده است. او در فیلم «فلش» نقش نسخه‌ای از شخصیت «جی گریک» و «هانتر زالمون» را بازی می‌کند.

با این حال سیرز شنبه (۱۷ ژوئن) فاش کرد که در فیلم «فلش» نقش‌آفرینی کوتاهی نداشته بلکه بازیگری شبیه به او آن نقش را بازی کرده. او به «تی‌وی لاین» می‌گوید: «مردم دائماً می‌گویند در فیلم جدید «فلش» بازی کرده‌ام... من با نوزادی در خانه از بی‌خوابی رنج می‌برم، بنابراین حافظه‌ام کمی تار است. اما تقریباً اطمینان دارم که اگر در یک فیلم بزرگ برای استودیوی دی‌سی بازی کرده بودم به یاد می‌آوردم.» برادران وارنر سپس تأیید کرد که سیرز در این تصاویر بازی نکرده است.

پیش‌تر تأیید شده بود که «مایکل کیتون» نقش نسخه‌ای از «بتمن» را در این فیلم بازی می‌کند، اما نقش کوتاه دیگری در پایان فیلم بینندگان را بیشتر غافلگیر کرد. در این صحنه پایانی، «ازرا میلر» در نقش «فلش» به نسخه‌ای از «بتمن» که شبیه به نسخه «بن افلک» می‌رسد نزدیک می‌شود. اما کاشف به عمل می‌آید که او «جرج کلونی» است.

کلونی در سال ۱۹۹۷ و با «بتمن و رابین» (Batman and Robin) نقش «بروس وین» را بازی کرده بود. «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که نقش کوتاه کلونی یکی از سه پایانی بوده که دی‌سی بررسی کرده است. در یکی از دو پایان دیگر کیتون و «ساشا کایه» در نقش «سوپرگرل» مقابل دوربین می‌آمده و در دیگر کیتون، کایه، «زن شگفت‌انگیز» با بازی «گل گدوت» و «سوپرمن» با بازی «هنری کویل» دیده می‌شده است.

اما با تغییر برنامه‌های دی‌سی با مدیریت «جیمز گان» و «پیتر سفران» اعلام شد که کویل تا چند سال آینده در برنامه‌های استودیو جایی ندارد و فیلم‌های جدید «زن شگفت‌انگیز» و «سوپرمن» لغو شدند تا پایان جدیدی به نگارش درآید. گان و سفران از پیشنهاد «اندی موسکی‌یتی» کارگردان فیلم برای همکاری با کلونی استقبال و بازیگر پس از تماشای فیلم برای پوشیدن دوباره لباس «بتمن» موافقت می‌کند. کلونی بعضی از بدترین نقدهای کارنامه‌اش را برای «بتمن و رابین» دریافت کرده بود.

با موافقت موسکی‌یتی برای کارگردانی «بتمن: شجاع و جسور» (Batman: Brave and the Bold)، احتمال بازگشت کلونی در این فیلم نیز وجود خواهد داشت. این فیلم کاملاً مستقل از فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» با بازی «رابرت پتینسون» است.

«فلش» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده و در افتتاحیه ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار کمتر از برآوردها فروخته است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید