news-background
news-background

اپل تی‌وی+ فصل دوم Silo را می‌سازد

تولید فصل دوم «سیلو» تأیید شد.

اپل تی‌وی+ تولید فصل دوم سریال پسا-آخرالزمانی «سیلو» (Silo) با بازی «ربکا فرگوسن» را تأیید کرد. پخش فصل اول این سریال از ۵ آغاز شد و بنا بر گزارش «نیلسن» به پربیننده‌ترین درام تاریخ پلتفرم اپل تی‌وی+ تبدیل شده است.

«سیلو» داستانی در مورد ده هزار انسان باقی مانده روی زمین را روایت می‌کند که برای بقا در دنیایی مرگبار سیلوهایی عظیم در زیر زمین احداث کرده‌اند اما هیچ‌کس نمی‌داند که چرا و چه زمانی این سیلوها ساخته شده‌اند. این سریال بر اساس رمان علمی-تخیلی محبوب «پشم» (Wool) اقتباس شده است.

«هریت والتر»، «کامن»، «اوی نش»، «دیوید اویلوو»، «رشیدا جونز» و «تیم رابینز» از جمله بازیگران این سریال به نویسندگی «گراهام یوست» خواهند بود. یوست شهرتش را مدیون «گروه برادران» (Band of Brothers) و «موجه» (Justified) است. سه اپیزود اول این سریال را «مورتن تیلدام» کارگردانی کرده که «بازی تقلید» (Imitation Game) را در کارنامه دارد.

فرگوسن در ماه ژوئیه در قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible 7) پارامونت مقابل «تام کروز» دیده خواهد شد. «سیلو» محصول استودیوهای ای‌ام‌سی است و فرگوسن به همراه یوست یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید