news-background
news-background

هواداران جانی دپ تولد ۶۰ سالگی او را در یک کنسرت جشن گرفتند

«جانی دپ» شصت ساله شد.

هواداران «جانی دپ» در یکی از کنسرت‌های گروه «هالیوود ومپایرز» در رومانی برای او «تولدت مبارک» خواندند. بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) جمعه این هفته شصت ساله شد.

تور اروپایی «هالیوود ومپایرز» پنجشنبه شب گذشته در سالن سرپوشیده ۴۰ هزار نفری رمکسپو بخارست رومانی آغاز شد و «آلیس کوپر» یکی از اعضای گروه از هواداران درخواست کرد برای دپ «تولدت مبارک» بخوانند.

دپ در ویدیویی که صفحه اینستاگرام گروه منتشر کرده می‌گوید: «وای. این بزرگ‌ترین ترانه تولدت مبارکی بود که به عمرم شنیده بودم. زیبا بود. سپاسگزارم.»

در ماه مه گزارش شده بود که دپ از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است. او پنجشنبه شب با پای چپ بانداژ شده روی صحنه رفت و اولین اجرای خود پس از اعلام مصدومیت را تجربه کرد. این گروه قرار بود کنسرت‌های دیگری در نیو همپشیر، بوستون و نیویورک برگزار کند و سپس مسافر خارج از آمریکا شود.

دپ در مصاحبه با تلویزیون رومانی لحظاتی نقش «جک اسپارو» را برای بینندگان بازی کرد و از همکاری با گروه «هالیوود ومپایرز» و فیلم بعدی‌اش «مودیلیانی» (Modigliani) گفت: «در ماه سپتامبر فیلمی کارگردانی خواهم کرد. اساساً دو روز از زندگی «آمادئو مودیلیانی» [هنرمند ایتالیایی اوایل قرن بیستم] را روایت می‌کند... می‌خواهم فقط فیلم‌هایی بسازم که برایم ارزشی داشته باشند، یا دست کم احساس کنم می‌توانم چیزی به آن‌ها اضافه کنم.» در این فیلم «ال پاچینو» نقش‌آفرینی می‌کند.

دپ به تازگی برای اکران فیلم «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) به جشنواره کن سفر کرده است. ورتیکال پخش‌کننده آمریکایی این فیلم فرانسوی خواهد بود.

تور «هالیوود ومپایرز» اواخر ماه ژوئیه به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید