news-background
news-background

تاریخ پخش سریال‌های ژوئن ۲۰۲۳

در ششمین ماه از سال ۲۰۲۳ سریال‌های جدیدی از «ادریس البا»، «ساموئل ال. جکسون»، و «کیلی کوئوکو» پخش خواهند شد.

شمار سریال‌های جدید در یک ماه آینده افزایش محسوسی نسبت به یک یا دو ماه پیش دارد و چند ستاره سینما با سریال‌های متن‌محور یا بدون فیلمنامه‌ای به تلویزیون می‌آیند. بعضی از سریال‌ها در خرده-‌ژانرهای نخ‌نما، برخی از آن‌ها دنباله‌ای از یک چندگانه و برخی اقتباس از آثار غیرآمریکایی‌اند. در ادامه نگاهی انداخته شده به سریال‌های برتری که در ماه ژوئن از راه می‌رسند.

در جست‌وجوی خوراک روح (Searching for Soul Food)

تاریخ پخش: ۲ ژوئن از هولو

سرآشپز «آلیسا رینولدز» مجری این برنامه است و نگاهی می‌اندازد به انواع خوراکی‌هایی که آفریقایی تباران در سراسر دنیا طبخ می‌کنند. ایالات متحده، اروپا، آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی از جمله لوکیشن‌هایی است که سازندگان برنامه به آنجا سفر می‌کنند.

بت (The Idol)

تاریخ پخش: ۴ ژوئن از اچ‌بی‌او

«ویکند» در این سریال به نویسندگی «سم لوینسون» و «رضا فهیم» نقش یک رهبر فرقه مذهبی در لس‌آنجلس را بازی می‌کند که به یک ستاره در حال ظهور پاپ با بازی دپ برخورد می‌کند. «تروی سیوان»، «استیو زیسیس»، «ملانی لیبورد»، «الیزابت برکلی لورن»، «نیکو هیراگا»، «آن هیچ»، «جنی» رپر کره‌ای و یکی از اعضای «بلک‌پینک»، و «ریچل سنات» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود. لوینسون در کنفرانس مطبوعاتی سریال در جشنواره کن از صحنه‌های جنسی جنجالی آن گفته بود:‌ «در دنیای بسیار جنسی‌سازی‌شده‌ای زندگی می‌کنیم. به‌ویژه در ایالات متحده، تأثیر پورنوگرافی در روان جوانان شدید است. در موسیقی پاپ هم آن را می‌بینیم. وقتی شخصیتی دارید که درکی کاملی از خودش و خود جنسی‌اش دارد، در نهایت او را دست کم می‌گیرید.»

پروژه لازاروس (The Lazarus Project)

تاریخ پخش: ۴ ژوئن از تی‌ان‌تی

این درام علمی-تخیلی با بازی «پاپا اسیدو» بازیگر سریال‌های «دار و دسته لندنی» (Gangs of London) و «می‌توانم نابودت کنم» (I May Destroy You) داستانی روایت می‌کند درباره جرج با بازی اسیدو که کشف می‌کند توانایی بازگرداندن زمان به گذشته را دارد. او به زودی به گروه دیگری از افراد با توانایی مشابه می‌پیوندد تا دنیا را نجات دهند. «جو بارتون» پدیدآورنده و نویسنده سریال و «چارلی کلایو»، «تام برک» و «آنجلیلی موهیندرا» دیگر بازیگران آن خواهند بود.

ستارگان روی مریخ (Stars on Mars)

تاریخ پخش: ۵ ژوئن از فاکس

این برنامه ریلیتی گروهی از سلبریتی‌ها از جمله «لنس آرمسترانگ»، «مارشان لینچ» و «روندا روزی» را از دنیای موسیقی، سینما و ورزش کنار هم جمع می‌کند که باید در یک ایستگاه فضایی شبیه‌سازی‌شده زندگی و با مأموریت‌های مختلف یکدیگر را از رقابت خارج کنند.

بار اثبات (Burden of Proof)

تاریخ پخش: ۶ ژوئن از اچ‌بی‌او

تولید این سریال مستند چهار اپیزودی در مورد مردی که تاریخچه خانوادگی خود را بررسی می‌کند هفت سال زمان برده است. «استیون پاندوس» به این باور می‌رسد که والدینش سی و پنج سال قبل باعث ناپدید شدن خواهر او شده‌اند. «سینتیا هیل» کارگردان این سریال مستند است.

آرنولد (Arnold)

تاریخ پخش: ۷ ژوئن از نتفلیکس

«آرنولد شوارتزنگر» که به تازگی به ژانر کمدی-اکشن بازگشته، با این سریال مستند سه اپیزودی مراحل مختلف زندگی خود را شرح می‌دهد. بازیگر «نابودگر» چیزی برای پنهان کردن از عموم ندارد اما این سریال ممکن است نگاه مردم به افراد سرشناس را تغییر دهد. آرنولد در بخشی از این مستند به خاطر لمس جنسی زنان در گذشته عذرخواهی می‌کند.

بر اساس یک داستان واقعی (Based on a True Story)

تاریخ پخش: ۸ ژوئن از پیکاک

این سریال به نویسندگی «کریگ رزنبرگ» و تهیه‌کنندگی «جیسون بیتمن» و «مایکل کاستیگان» که در قالب هشت اپیزود ساخته شده داستانی در مورد یک ستاره سابق تنیس، یک دلال معاملات ملکی و یک لوله‌کش را روایت می‌کند که فرصتی بی‌نظیر برای درآمدزایی از علاقه مردم آمریکا به جنایات واقعی به دست می‌آورند. «کیلی کوئوکو»، «کریس مسینا» و «تام بیتمن» بازیگران نقش‌های اصلی و «پریسیلا کوینتانا»، «لیانا لیبراتو»، «ناتالیا دایر»، «الکس الومار اکپوبومه»، «عایشا الفا»، «آنابل دکستر جونز»، و «لی جون لی» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

هرگز نداشته‌ام (Never Have I Ever) – فصل چهارم

تاریخ پخش: ۴ ژوئن از نتفلیکس

«میتری رامکریشنان» در این سریال نقش یک نوجوان هندی-آمریکایی را بازی می‌کند که غم و عشق را پیش از ورود به بزرگسالی تجربه می‌کند. «پورنا جگاناتان»، «دارن بارنت»، «لی رودریگز»، «ریچا مورجانی»، «تیلور آلوارز»، «جارن لوینسون»، «درن بارنت»، «لی رودریگز»، و «رامونا یانگ»، «پی.جی. بیرن»، و «رامونا یانگ» دیگر بازیگران سریال در فصل‌های پیشین بوده‌اند. فصل سوم سریال آگست سال گذشته پخش شد.

اتاق شلوغ (The Crowded Room)

تاریخ پخش: ۹ ژوئن از اپل تی‌وی+

«تام هالند» این سریال ده اپیزودی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «آکیوا گلدزمن» نقش «دنی سالیوان» را بازی می‌کند، اولین فردی که به دلیل اختلالات شخصیتی از محکومیت تبرئه شد. «امی رسوم» که تنها ۹ سال و ۸ ماه از هالند بزرگ‌تر است، نقش «کندی» مادر دنی را بازی می‌کند. «آماندا سایفرد» در این سریال نقش یک روان‌شناس و مادر تنها به نام «رایا» را بازی می‌کند که با یکی از چالش‌برانگیز‌ترین پرونده‌های دوران حرفه‌ای‌اش روبرو است. «ساشا لین»، «کریستفر ابات»، و «اما لیرد» دیگر بازیگران «اتاق شلوغ» خواهند بود. لین نقش «آریانا» نزدیک‌ترین دوست دنی را بازی می‌کند، ابات در نقش «استن» وکیل دنی و کهنه‌سرباز جنگ ویتنام ظاهر خواهد شد و لیرد نقش «ایزابل» دوست دوران دبیرستان دنی را بازی می‌کند.

این دنیا نمی‌تواند من را متلاشی کند (This World Can’t Tear Me Down)

تاریخ پخش: ۹ ژوئن از نتفلیکس

چند سال پس از پخش سریال انیمیشن بزرگسالانه ایتالیایی «از روی نقطه‌چین پاره کنید» (Strappare lungo i bordi)، اقتباس دیگری از آثار «زروکالکاره» ایتالیایی به نتفلیکس می‌آید. این بار زرو به محله دوران کودکی‌اش برمی‌گردد تا خودش و انسان‌هایی ملاقات کند که زندگی او را تغییر دادند. دوست قدیمی او آرمادیلیو در این سفر به او ملحق می‌شود.

 

مانتی کامل (The Full Monty)

تاریخ پخش: ۱۴ ژوئن از اف‌ایکس و هولو

نزدیک به ربع قرن پس از محبوبیت جهانی «مانتی کامل»، این سریال هشت اپیزودی به شفیلد و شمال انگلستان برمی‌گردد. «رابرت کارلایل»، «مارک ادی»، «تام ویلکینسون»، «لزلی شارپ»، «هوگو اسپیر»، «پل باربر»، «استیو هویسون» و «ویم اسنیپ» و نیز نویسنده قبلی «سایمون بوفوی» به دنیای «مانتی کامل» بازگشته‌اند. داستان فیلم در دهه ۱۹۹۰ قرار داده شده بود و شش کارگر را دنبال می‌کرد که پس از تعطیلی کارخانه فولاد به رقص روی می‌آوردند.

مردگان متحرک: شهر مردگان (The Walking Dead: Dead City)

تاریخ پخش: ۱۸ ژوئن از ای‌ام‌سی

«جفری دین مورگان» در «شهر مردگان» یک بار دیگر نقش شخصیت شرور نگان و «لورن کوهن» نقش مگی را بازی می‌کنند. هرچند این دو شخصیت در دو فصل اخیر «مردگان متحرک» به یکدیگر اعتماد بیشتری پیدا کردند اما اتفاقات گذشته تنش میان آن‌ها در ماجراجویی‌های تازه را از بین نخواهد برد. «گایوس چارلز» بازیگر «روشنایی‌های جمعه شب» (Friday Night Lights) دیگر بازیگر آن خواهد بود. فصل اول «شهر مردگان» به نویسندگی «الی یورنه» در قالب شش اپیزود ساخته شده است.

حمله سری (Secret Invasion)

تاریخ پخش: ۲۱ ژوئن از دیزنی+

در «حمله سری»، شخصیت «نیک فیوری» با بازی «ساموئل ال. جکسون» پس از مدت‌ها به زمین برمی‌گردد تا «آخرین نبرد» خود را به پایان برساند. «امیلیا کلارک»، «الیویا کولمن»، «کارمن اجوگو»، «کریستفر مک‌دونالد»،‌ «کیلیان اسکات»، «کینگزلی بن ادیر» و «بن مندلسون» در نقش «اسکرال تالوس» از جمله دیگر بازیگران این مجموعه خواهند بود. «کوبی اسمالدرز» برای بازی مجدد در نقش «ماریا هیل» بازخواهد گشت.

فریبنده (Glamorous)

تاریخ پخش: ۲۲ ژوئن از نتفلیکس

این سریال بر روی یک امپراتوری لوازم آرایشی تمرکز می‌کند و زندگی روزانه یک دستیار را به تصویر می‌کشد که برای یک زن تاجر سرشناس به نام «مدولین ادیسون» با بازی «کیم کاترال» کار می‌کند. این سریال ده اپیزودی را «جردن ناردینو» به نگارش درآورده که «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) را در کارنامه دارد.

خرس (The Bear) – فصل دوم

تاریخ پخش: ۲۲ ژوئن از هولو و اف‌ایکس

«جرمی آلن وایت» در این مجموعه نقش «کارمن برزاتو» ملقب به «کارمی» را بازی می‌کند، یک سرآشپز جوان که از شیکاگو به زادگاهش بازمی‌گردد تا یک رستوران ایتالیایی خانوادگی راه‌اندازی کند. «کریستفر استورر» پدیدآورنده و به همراه «جوانا کالو» سرپرست نویسندگان سریال است. کالو و استورر بعضی از اپیزودهای سریال را کارگردانی کرده‌اند. «ادوین لی گیبسون»، «متی متیسون»، «ایان ماس-باکراک»، «آیو ادبیری»، «ابی الیوت»، «لایونل بویس» و «لیزا کولون-زایاس» دیگر بازیگران این سریال در فصل اول بودند. «باب اودنکرک» بازیگر «برکینگ بد» (Breaking Bad) و «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) یکی از بازیگران مهمان فصل دوم «خرس» خواهد بود. فصل اول سریال «خرس» جوایزی از طرف اتحادیه بازیگران، نویسندگان و تهیه‌کنندگان آمریکا دریافت کرد در حالی که وایت برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش اول در یک سریال کمدی یا موزیکال شد.

 

جزیره جمجمه (Skull Island)

تاریخ پخش: ۲۲ ژوئن از نتفلیکس

این سریال انیمیشن گروهی از مکتشفان را دنبال می‌کند که با موجودات هراس‌انگیز از جمله کونگ رویارو می‌شوند. «برایان دافیلد» پدید‌آورنده سریال و «می ویتمن»، «بنجامین برات»، «بتی گیلپین»، «دارن بارنت» و «منیکلاس کانتو» صداپیشگان آن خواهند بود.

متولد سنبله هستم (I’m a Virgo)

تاریخ پخش: ۲۳ ژوئن از پرایم ویدیو

«بوتس رایلی» پس از موفقیت فیلم «ببخشید که مزاحم شدم» (Sorry to Bother You) با سریالی بازگشته تا داستانی درباره نوجوانی ۱۳ فوتی روایت کند که سعی می‌کند زندگی نرمالی داشته باشد. این سریال هفت اپیزودی در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) اکران شد.

هواپیماربایی (Hijack)

تاریخ پخش: ۲۸ ژوئن از اپل تی‌وی+

این سریال شخصیت سم با بازی «ادریس البا» را معرفی می‌کند، یک مذاکره‌کننده در دنیای تجارت که پرواز هفت ساعته او از دبی به لندن او هدف مردان مسلح قرار می‌گیرد. سم در ابتدا سعی می‌کند با تروریست‌ها مذاکره کند اما به توطئه بزرگ‌تری پی می‌برد. «آرچی پنجابی» در نقش رهبر یک گروه مقابله با حملات تروریستی، «کریستین آدامز»، «مکس بیسلی»، «ایو مایلز»، «نیل مسکل»، «جسپر بریتون»، «هری میچل»، «ایمی کلی»، و «بن مایلز» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

ویچر (The Witcher) – فصل سوم، بخش اول

تاریخ پخش: ۲۹ ژوئن از نتفلیکس

«هنری کویل» در نقش «گرالت ریویا»، «آنیا شالترا» در نقش ینفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، و «جویی بیتی» در نقش جسکی‌یر در فصل سوم «ویچر» بازگشته‌اند. اکتبر سال گذشته اعلام شده بود که «هنری کویل» پس از فصل سوم از سریال جدا می‌شود و جای خود را در نقش «گرالت ریویا» به «لیام همسورث» خواهد داد. فصل سوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش» از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است. پنج اپیزود اول فصل سوم «ویچر» ۲۹ ژوئن و سه اپیزود پایانی ۲۷ ژوئیه پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید