news-background
news-background

نوآ بامبک اولین کتابش را منتشر می‌کند

کارگردان «برفک» یک کتاب خاطرات منتشر می‌کند.

«نوآ مامبک» کارگردان فیلم‌های «برفک» (White Noise) و «داستان زناشویی» (Marriage Story) اولین کتابش را منتشر می‌کند. این نویسنده و کارگردان بر روی یک کتاب خاطرات کار می‌کند که در حال حاضر بدون عنوان است.

امتیاز پخش آن در آمریکای شمالی به سرعت به «ناف» (Knopf) فروخته شده است. «جردن پاولین» سردبیر این انتشارات اعلام کرده است که این کتاب به شکل جلد سخت، الکترونیک و صوتی و به واسطه پنگوئن رندم هوس منتشر خواهد شد. از کتاب بامبک جزئیات زیادی فاش نشده جز اینکه به زندگی شخصی فیلمساز و رابطه او با سینما پرداخته می‌شود.

بامبک در سال ۱۹۶۹ در بروکلین متولد شد و فرزند دو منتقد سینما «جرجیا براون» و «جاناتان مامبک» بود. اولین فیلم او «جیغ و لگد» (Kicking and Screaming) در سال ۱۹۹۵ از تجارب او در کالج الهام گرفته شد و فیلم او «ماهی مرکب و نهنگ» (The Squid and the Whale) در سال ۲۰۰۵ داستانی در مورد یک خانواده رو به فروپاشی روایت کرد و نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شد. بامبک از آن پس چندین فیلم دیگر ساخت از جمله «داستان زناشویی» که شش نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای «لورا درن» را دریافت کرد.

بامبک در نگارش فیلمنامه «باربی» (Barbie) که به زودی اکران می‌شود با همسرش «گرتا گرویگ» همکاری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید