news-background
news-background

جیسون سیگل می‌گوید در فصل‌های پایانی How I Met Your Mother «واقعاً غمگین» بوده است؛ «از نقش‌های درام می‌ترسیدم»

سیگل نه سال در سریال «آشنایی با مادر نقش «مارشال اریکسن» را بازی کرده است.

«جیسون سیگل» می‌گوید در حین پخش فصل‌های پایانی سریال «آشنایی با مادر»‌ (How I Met Your Mother) «واقعاً غمگین» بوده است. این بازیگر ۴۳ ساله در این سریال کمدی که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ پخش شد نقش «مارشار اریکسن» را بازی کرد.

سیگل در میز گرد «هالیوود ریپورتر» به یاد می‌آورد که از فصل‌های پایانی این سیت‌کام ناراضی بوده است: «در دوره‌ای از زندگی شخصی و حرفه‌ای من وقتی چند فصل آخر «آشنایی با مادر» پخش می‌شد و هم در سینما و هم تلویزیون آثار موفقی داشتم، همه به من می‌گفتند چقدر در شرایط خوبی هستم اما واقعاً غمگین بودم.»

او ادامه می‌دهد: «سپس باید با این سؤال دست به گریبان می‌شدم که چرا؟ این معادله چه چیزی کم دارد؟ فکر می‌کنم مسئله‌ای که با آن مواجه بودم این بود که چه خوب اگر تصمیم بگیری: «به جهنم، هر کاری بخواهم می‌کنم»، اما متأسفانه نظامی از اختیارات تعیین شده که مردم می‌توانند بگویند:‌ «برای ما مهم نیست تو چه مزخرفی [می‌خواهی].» می‌گویند: «آفرین به تو رفیق.»»

سیگل اضافه می‌کند که پس از پایان سریال هدفی نداشته است: «نمی‌دانستم بعد از آن چه کنم. واقعاً این پرسش برای من ایجاد شده بود که آیا برای نقش‌های درام به اندازه کافی خوب هستم یا نه.»

او به یاد می‌آورد: «فیلمی به نام «پایان تور» (The End of the Tour) را پذیرفتم تا نقش «دیوید فاستر والاس» [نویسنده آمریکایی] را بازی کنم. بسیار دشوار بود که به برنامه طنز «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) شبیه نشود وقتی عینک و دستمال سر را می‌پوشی و جملات را می‌گویی.»

سیگل می‌گوید میزان زیادی بداهه‌پردازی کرده است: «به معنای واقعی کلمه در ذهنم بازی کردم و می‌گفتم: «اگر ادوارد نورتن بود چه می‌کرد؟» مربی لهجه داشتم و همه کارهایی را کردم که اگر یک بازیگر واقعی باشید می‌کنید. اما رفیق، ترسیده بودم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید