news-background
news-background

مارتین اسکورسیزی پس از ملاقات با پاپ اعلام کرد فیلمی در مورد مسیح می‌سازد

اسکورسیزی پس از «قاتلین ماه گل» فیلمی در مورد مسیح می‌سازد.

«مارتین اسکورسیزی» پس از اکران فیلم «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) در جشنواره کن راهی ایتالیا شده و با پاپ فرانسیس ملاقات کرده است. او در این ملاقات اعلام کرده است که فیلمی در مورد مسیح می‌سازد.

اسکورسیزی می‌گوید فیلم بعدی او ممکن است در مورد مسیح باشد: «علاقه پاپ به هنرمندان را با تنها راهی که بلد بودم پاسخ دادم: با تصور و نوشتن فیلمنامه‌ای برای عیسی مسیح. و در شرف  ساختن آن هستم.»

اسکورسیزی و همسرش «هلن موریس» شنبه این هفته با پاپ فرانسیس در واتیکان در جلسه‌ای کوتاه و خصوصی ملاقات کرده و سپس در کنفرانسی تحت عنوان «زیبایی‌شناسی جهانی تخیل کاتولیک» حضور داشته است.

اسکورسیزی در این کنفرانس وقتی از ارجاعات سینمایی آثارش سخن می‌گفت، به ستایش از «انجیل به روایت متی» اثر «پیر پائولو پازولینی»  پرداخت. او در مورد معنای فیلم حماسی خود «آخرین وسوسه مسیح» (The Last Temptation of Christ) در سال ۱۹۸۸ و «گام بعدی در تحقیق پیرامون شخصیت مسیح» در درام کم‌هزینه‌تر «سکوت» (Silence) در سال ۲۰۱۶ درباره آزار و اذیت مسیحیان یسوعی در ژاپن قرن هفدهم سخن به میان آورده است. «سکوت» فیلم در همان سال ۲۰۱۶ در واتیکان به نمایش درآمد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۰۳

همون آخرین وسوسه مسیح بس بود دیگه نمیخواد بسازی

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۱۰

حاج آقا مارتین

نمایش اسپویل