news-background
news-background

آمازون پرایم ویدیو فصل دوم Citadel را می‌سازد

تولید فصل دوم «دژ» رسماً به تأیید رسید.

پرایم ویدیو رای تولید فصل دوم سریال اکشن و جاسوسی «دژ» (Citadel) با بازی «ریچارد مدن» و «پریانکا چوپرا جوناس» چراغ سبز نشان داد. «جو روسو» تمامی اپیزودهای این فصل را کارگردانی می‌کند در حالی که «دیوید ویل» در مقام شورانر بازخواهد گشت. «استنلی توچی» و «لسلی من‌ویل» دیگر بازیگران فصل اول بودند.

آمازون بی‌آنکه آمار دقیقی از بینندگان فاش کند ادعا کرده بود که فصل اول «دژ» پربیننده‌ترین سریال اریجینال پلتفرم پرایم ویدیو خارج از ایالات متحده و چهارمین سریال پربیننده تاریخ پلتفرم در سراسر دنیا بوده است. تمامی اپیزودهای این فصل از ۲۶ مه در دسترس مشترکین پرایم ویدیو قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: «هشت سال قبل، «دژ» سقوط کرد. این آژانس جاسوسی جهانی مستقل مأموریت پیدا کرد که امنیت مردم را تأمین کند اما به دست مأموران یک سندیکای قدرتمند به نام مانتیکور که دنیا در خفا مدیریت می‌کنند از هم پاشید. با سقوط «دژ»، حافظه مأموران «میسون کین» (مدن) و «نادیا سین» (چوپرا) پاک شده و آن‌ها از زندگی پیشین خود گریخته‌اند. از آن پس مخفیانه زندگی کرده‌اند و با هویت‌های جدید زندگی تازه‌ای برای خود ساخته‌اند تا اینکه یک شب، وقتی میسون تحت تعقیب «برنارد اورلیک» (توچی) مأمور سابق «دژ» قرار می‌گیرد.»

«آنتونی روسو» و «جو روسو» که «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) را برای مارول و «مرد خاکستری» (The Gray Man) را برای نتفلیکس ساخته‌اند، با کمپانی ای‌جی‌بی‌او تهیه‌کننده این سریالند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید