news-background
news-background

لغو فیلمبرداری دومین تلاش عزیز انصاری برای کارگردانی اولین فیلم بلندش Good Fortune با اعتصاب نویسندگان؛ تولید سریال‌هال The Penguin کالین فارل و فصل چهارم The Mandalorian متوقف شد

«عزیز انصاری» فیلم «بخت نیک» را با «کیانو ریوز»‌ «سث روگن» می‌سازد.

دومین تلاش «عزیز انصاری» برای کارگردانی اولین فیلم بلندش «بخت نیک» (Good Fortune) با بازی «کیانو ریوز» و «سث روگن» با اعتصاب نویسندگان آمریکا به مانع بزرگی برخورد کرده است. این فیلم در محله کره‌ای‌ها لس‌آنجلس در حال فیلمبرداری بود اما با ورود نویسندگان معترض به نزدیکی این لوکیشن، و پافشاری آن‌ها برای ماندن تا ساعت ۵ بعد از ظهر وقتی که قرار بود انصاری برای کارگردانی حضور پیدا کند، پروژه متوقف شده است.

«ددلاین» گزارش داده است که تظاهرکنندگان تا ساعت ۳۰ دقیقه نیمه شب لوکیشن را ترک نکردند و عوامل فیلم موفق به فیلمبرداری صحنه‌ای نشده‌اند. این فیلم در جشنواره کن امسال به خریداران عرضه خواهد شد.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما انصاری پیش از این پروژه با «فانی بودن» (Being Mortal) قصد کارگردانی اولین فیلم بلندش را داشت. رفتار «ناشایست» بازیگری که بعدها فاش شد «بیل مری» بوده آن پروژه را نافرجام گذاشت.

سریال «پنگوئن» (The Penguin) دی‌سی به تهیه‌کنندگی «مت ریوز» و بازی «کالین فارل» پروژه دیگری است که در طول این هفته تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان متوقف شده است. «پنگوئن» در وستچستر نیویورک در حال فیلمبرداری بود اما تظاهرکنندگان سه‌شنبه این هفته تعطیلی پروژه را باعث شدند.

فارل اولین بار در فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» نقش این شخصیت شرور را مقابل «رابرت پتینسون» بازی کرده بود. کریستین میلیوتی» بازیگر فیلم «پالم اسپرینگز» (Palm Springs) و سریال «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) در این سریال به فارل ملحق شده و نقش «سوفیا فالکن» دختر «کارماین فالکن» با بازی «جان تورتورو» را بازی می‌کند.

«لورن لوفرانک» شورانر «پنگوئن» است در حالی که «کریگ زوبل» دو اپیزود اول را کارگردانی خواهد کرد.

قربانی دیگر اعتصاب نویسندگان فصل چهارم سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ و لوکاس‌فیلم بوده است. «جان فاورو» خالق این سریال پیش‌تر تأیید کرده بود که تمامی فیلمنامه‌های این فصل به نگارش درآمده‌اند اما با اعتصاب نویسندگان فیلمبرداری به تعویق افتاده و در ماه سپتامبر آغاز نخواهد شد. «پدرو پاسکال» در نقش مندو، «کارل ودرز»، «جانکارلو اسپوزیتو» و «کیتی سکاف»‌ از جمله بازیگران این سریال بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید