news-background
news-background

رفتار ناشایست بیل مری تولید فیلم Being Mortal متوقف کرده است

این هفته گزارش شده بود که تولید فیلم «فانی بودن» (Being Mortal) به کارگردانی «عزیز انصاری» و بازی «سث روگن» و «بیل مری» به دنبال ثبت یک شکایت متوقف شده است. ساعاتی پیش معلوم شد که رفتار ناشایست «بیل مری» باعث توقف فیلمبرداری پروژه و آغاز تحقیقات استودیوی سرچ‌لایت شده است. سرچ‌لایت جزئیاتی از رفتار مری فاش نکرده و باقی ماندن مری در فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فیلمبرداری «فانی بودن» از اواخر ماه مارس آغاز شده بود.

این اولین بار نیست که مری درگیر حواشی پشت صحنه یک فیلم شده است. «لوسی لیو» بازیگر فیلم «فرشتگان چارلی» (Charlie’s Angels) اخیراً تأیید کرده بود که مری در سال ۲۰۰۰ به او توهینی «نابخشودنی» کرده است.

لیو به پادکست «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود: «به معنای واقعی کلمه نگاهی به اطرافم انداختم یعنی فکر می‌کردم با چه کسی حرف می‌زند؟ گفتم: «معذرت می‌خواهم. با هم هستید؟» و واضح بود که هست چون بعد تبدیل شد به ارتباط رو در رو. بعضی از توهین‌هایش غیرقابل‌قبول و نابخشودنی بودند و من قرار نبود همان‌جا بنشینم و چیزی نگویم. بنابراین بله، از خودم دفاع کردم، و پیشمان نیستم. چون مهم نیست سطح شما چقدر پایین‌تر است یا اهل کجا هستید، نیازی نیست که کسی را تحقیر یا خوار کنید. حاضر نیستم کوتاه بیایم و نیامدم.»

مری در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» از این تنش گفته بود: «ببینید، اگر با من کار کنید و غیرحرفه‌ای باشید کاملاً شما را رد خواهم کرد… وقتی رابطه ما حرفه‌ای است، و کارتان را انجام نمی‌دهید، پس بهتر است فراموشش کنید.»

انصاری نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و یکی از بازیگران فیلم «فانی بودن» است. این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود. خود انصاری نیز در سال‌های اخیر با اتهام آزار جنسی مواجه بوده اما از آن پس به بازیگری بازگشت و چند استند-آپ برای نتفلیکس تولید کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۱۵

blah blah blah!!! f holywood system!

نمایش اسپویل