news-background
news-background

آرنولد شوارتزنگر می‌گوید چندگانه Terminator بدون او ادامه پیدا می‌کند

شوارتزنگر می‌گوید «نابودگر» تمام نشده است.

فیلم‌های «نابودگر» (Terminator) از قسمت دوم به بعد درخشش سابق را نداشته اما «آرنولد شوارتزنگر» می‌گوید این چندگانه بدون او ادامه پیدا خواهد کرد.

شوارتزنگر که به زودی در سریال اکشن «فوبار» (FUBAR) نتفلیکس دیده خواهد شد، در مصاحبه جدیدی با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «چندگانه تمام نشده. [کار] من [با چندگانه] تمام شده. این پیام را واضح و روشن دریافت کردم که دنیا می‌خواهد «نابودگر» با مضمون دیگری ادامه پیدا کند. یک نفر باید یک ایده بزرگ مطرح کند. «نابودگر» موفقیت من را تا حد زیادی رقم زده، بنابراین همیشه با اشتیاق به آن نگاه می‌کنم. سه قسمت اول عالی بودند. در قسمت چهارم (Salvation) بازی نکردم چون فرماندار [کالیفرنیا] بودم. سپس قسمت پنجم (Genisys) و ششم (Dark Fate) تا جایی که می‌دانم فروش نکردند. از پیش می‌دانستیم چون نویسندگی آن‌ها خوب نبود.»

«جیمز کامرون» کارگردان این چندگانه پاییز گذشته مذاکره برای کارگردانی قسمت هفتم را تأیید کرده بود. آخرین «نابودگر» ساخته کامرون «روز داوری» (Terminator: Judgment Day) بود و «نابودگر: سرنوشت شوم» (Terminator: Dark Fate) به کارگردانی «تیم میلر» بر اساس گزارش‌هایی تا ۱۲۰ میلیون دلار به پارامونت زیان وارد کرده است.

شوارتزنگر در بخشی از این مصاحبه از تأثیر نحوه زندگی برادرش می‌گوید: «ما نقطه مقابل یکدیگر بودیم. او شکننده‌تر بود. با او رفتار یکسانی شد اما به الکل اعتیاد پیدا کرد و وقتی مست بود در حین رانندگی کشته شد. آنچه او را از هم گسیخت من را ساخت. به نیچه برمی‌گردد: آنچه تو را نکشد قوی‌ترت می‌کند – اما او کشته شد.»

او در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا «دلتنگ متأهل بودن» شده است یا نه: «نه. [طلاق] در ابتدا خیلی خیلی دشوار بود. اما نهایتاً فراموش می‌کنید. دوست دختر شگفت‌انگیزی دارم، «هدر میلیگان» [فیزیوتراپیست] که خیلی موفق است. واقعاً به او افتخار می‌کنم و دوستش دارم. در عین حال، عاشق همسرم هستم. من و او دوستان خیلی خوب و نزدیکی هستیم و به نحوه بزرگ کردن فرزندانمان افتخار می‌کنیم. هرچند این اختلاف را پیدا کردیم اما عید پاک، روز مادر، کریسمس‌ها و همه جشن تولدها را با هم گذراندیم – همه‌چیز را با هم. اگر اسکاری برای مدیریت طلاق وجود داشت من و ماریا باید به خاطر تأثیر اندکی که روی بچه‌ها داشته آن را دریافت می‌کردیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید