news-background
news-background

جکی چان در فیلم اکشن ۵۰ میلیون دلاری A Legend

چان در فیلم اکشن «یک اسطوره» نقش‌آفرینی می‌کند.

فیلم اکشن «یک اسطوره» (A Legend) با بازی «جکی چان» این هفته در جشنواره کن به خریداران عرضه می‌شود. این فیلم دنباله‌ای است برای «افسانه» (The Myth) که در سال ۲۰۰۵ اکران شد.

«استنلی تانگ» که در «افسانه» با چان همکاری کرده کارگردان «یک اسطوره» خواهد بود. «لی ژانگ» بازیگر «کونگ فو یوگا» (Kung Fu Yoga) و «کولی ناژا» بازیگر «داستان پلیسی» (Police Story 2013) دیگر بازیگران فیلم در کنار چان خواهند بود. «یک اسطوره» با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته می‌شود که از میانگین هزینه تولید یک عنوان چینی بالاتر است.

چان در این دنباله نقش «استاد چن» باستان‌شناس را تکرار خواهد کرد. او در این قسمت متوجه می‌شود بافت اشیایی که دانشجویان او کشف کرده‌اند با یشم سبزی که او در خواب دیده یکسان است. تحقیقات استاد چن که گمان می‌برد این سنگ پلی میان قلمرو خیال و واقعیت باشد، به ماجراجویی دیگری منجر می‌شود.

«افسانه» در سال ۲۰۰۵ به سومین فیلم پرفروش سال هنگ کنگ تبدیل شد و به ۱۲۰ میلیون دلار در سراسر دنیا رسید. چان ۶۹ ساله اخیراً به فیلم اکشن و درام «سواری» (Ride On) پیوسته که در جشنواره برلین در ماه فوریه به خریداران عرضه شد و ۳۰ میلیون دلار در چین و ۵ میلیون دلار در سایر نقاط دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید