news-background
news-background

ال فنینگ در فیلم A Complete Unknown تیموتی شالامی نقش معشوق باب دیلن را بازی می‌کند

فنینگ در فیلم «کاملاً ناشناخته» با شالامی همکاری می‌کند.

«ال فنینگ» در فیلم بیوگرافی «باب دیلن» با عنوان «کاملاً ناشناخته» (A Complete Unknown) به «تیموتی شالامی» پیوست. «جیمز منگولد» نامزد اسکار کارگردان این فیلم برای استودیوی سرچ‌لایت پیکچرز خواهد بود.

شالامی نقش دیلن را در دوران جوانی بازی کند که در آستانه تبدیل شدن به یک خواننده سنتی بود اما در عوض به راک اند رول روی آورد و گیتار آکوستیک خود را با امپ و گیتار الکتریک تعویض و در نهایت موسیقی راک را متحول کرد. دیلن در سن ۱۹ سالگی به اعجوبه‌ی گیتار آکوستیک تبدیل شد وقتی که به عرصه‌ی موسیقی وارد شده و به نظر می‌رسید که قرار است مسیر بزرگانی مانند «وودی گاتری» و «پیت سیگر» را دنبال کند. بنابراین وقتی ۲۵ ژوئیه سال ۱۹۶۵ در فستیوال موسیقی سنتی نیوپورت از گیتار برقی استفاده کرد، بسیاری او را خائن خواندند و حتی سعی کردند کابل گیتار برقی او را از جا بکنند. فنینگ نقش «سیلوی روسو» معشوق دیلن در اوایل دهه ۱۹۶۰ را بازی می‌کند.

منگولد پیش‌تر تأیید کرده بود که فیلمبرداری را از آگست امسال آغاز می‌کند و شالامی ترانه‌های دیلن را می‌خواند. «کاملاً ناشناخته» پس از «سر به راه باش» (Walk the Line) که زندگی «جانی کش» را به تصویر می‌کشید، دومین فیلم منگولد در مورد یک ستاره موسیقی است. «جی کاکس» که «دارودسته نیویورکی»‌ (Gangs of New York) را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه است و منگولد آن را بازنویسی کرده.

فنینگ که سریال تاریخی و کمدی «کبیر» (The Great) را در هولو دارد، پیش‌تر در «دختری از پین‌ویل» (Girl from Plainville) دیده شده و سابقه بازی در فیلم‌های «زن قرن بیستمی» (20th Century Women)، «ترامبو» (Trumbo)، «بابل»‌ (Babel)، و «مورد عجیب بنجامین باتن» (The Curious Case of Benjamin Button) را دارد.

شالامی و فنینگ در فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» (A Rainy Day in New York) «وودی آلن» با یکدیگر همکاری کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید