news-background
news-background

سریال‌های Walker: Independence و Fantasy Island کنسل شدند؛ بازگشت Walker برای فصل چهارم

فصل چهارم «واکر» ساخته می‌شود اما فصل دوم «واکر: استقلال» نه.

شبکه سی‌دبلیو اعلام کرد که فصل چهارم سریال «واکر» (Walker) با بازی «جرد پادالکی» را در قالب ۱۳ اپیزود پخش می‌کند. «واکر»‌ اولین سریال شبکه است که پس از خریداری شدنش توسط کمپانی نکستار در ماه ژانویه تمدید می‌شود.

دیگر بازیگران سریال «کیگان آلن» در نقش «لیام واکر» برادر کوچک‌تر کوردل، «میگ پیلگی» در نقش «بونهام واکر» پدر خانواده‌ی واکر، «جنویو پادالکی» همسر واقعی جرد، در نقش همسر کوردل که در فلش‌بک‌ها حضور دارد بودند.

سی‌دبلیو پیش‌درآمد «واکر: استقلال» (Walker: Independence) را از سوی دیگر پس از یک فصل کنسل اعلام کرده است. «واکر» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه بود اما پیش‌درآمد آن در جذب بیننده موفق عمل نکرد.

«مت بار» و «کاترین مک‌نامارا» از جمله بازیگران «واکر: استقلال» به نویسندگی «شیمس فاهی» و کارگردانی «لری تنگ» بودند. این سریال داستانی در دهه ۱۸۰۰ و در مورد زنی به نام «ابی واکر» با بازی مک‌نامارا روایت می‌کرد که همسرش را در مقابل او به قتل می‌رساندند.

شبکه فاکس نیز این هفته سریال «جزیره خیال» (Fantasy Island) را پس از دو فصل کنسل اعلام کرد. فاکس در سال ۲۰۲۱ برای نسخه مدرن درام کلاسیک «جزیره خیال» چراغ سبز نشان داده بود. «رزالین سانچز» در این سریال نقش «النا روک» دختر «آقای رورک» را بازی کرد. «کیارا بارنز»، «جان گابریل رودریگز»، «برت باتلر»، «شریل هاینز» و «جیمز دنتون» دیگر بازیگران این سریال ودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید