news-background
news-background

آجوا آندو بازیگر سریال Bridgerton: بالکن کاخ باکینگهام «به شکل وحشتناکی سفید» است

بازیگر سریال «بریجرتون» از بالکن بیش از حد «سفید» باکینگهام به وحشت افتاده است.

«آجوآ آندو» روی آنتن زنده شبکه آی‌تی‌وی با این ادعا که بالکن کاخ باکینگهام را «به شکل وحشتناکی سفید» می‌داند مجریان شبکه را بهت‌زده کرد.

بازیگر سریال «بریجرتون» (Bridgerton) نتفلیکس که از پدری غنایی متولد شده در برنامه‌ای که مراسم تاجگذاری «شاه چارلز» را پوشش می‌داد به مجریان «تام بردبی» و «جولی اچینگهام» گفت: «از تنوع غنی نژادی ابی به بالکنی رسیده‌ایم که به شکل وحشتناکی سفید است.»

این بازیگر ۶۰ ساله که در سریال «بریجرتون» نقش «لیدی دنبری» را بازی می‌کند «مایلین کلس» خواننده و مجری بریتانیایی که مهمان دیگر برنامه بود را شگفت‌زده کرد.

ویدیوی این اظهارات آجوا در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است. یکی از کاربران می‌نویسد: «چرا نکوهش یک خانواده سفید برای سفید بودن مجاز است؟» دیگری می‌گوید: «سفیدپوستان سرهایشان را به نشانه تأیید تکان می‌دهند: «بله، ما بدون شک وحشتناکیم.»»

آندو پیش‌تر در مصاحبه با «تلگراف» گفته بود که در دوران کودکی با نژادستیزی روبرو شده است: «کودکی من مثل [شخصیت‌های کتاب] «سایدر و رزی» بود: شاه‌توت چیدن و بالا رفتن از درختان. واقعاً خوشحالم که آن نوع کودکی انگلیسی را تجربه کرده‌ام، اما اجازه نداشتم به خانه بعضی از آدم‌ها بروم: «اجازه نداریم آن دختر رنگین‌پوست را راه بدهیم. آن‌وقت همسایه‌ها چه می‌گویند؟» باید یاد بگیرید احساسات خود را در مورد چنین مسائلی هدایت کنید. ما تنها افراد سیاه‌پوست تا شعاع ۵۰ مایلی بودیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۵:۰۹

هر کی می خواهد تو هالیوود مطرح بشه یک فحشی یا به اینها یا به سفیدوست ها در کل میده. ابجی حالا سر دو تا نقش اضافه تو هالیوود خودت رو به … نده

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰

بالکن به شدت نچسب 😆 ولی خب این یارو هم چرت گفته میخواستی تو خاندان سلطنتی که همشون سفید بودن یه سیاه بچپونن که شماها نالاحت نشید ؟!

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۰۳

سفید و نچسب

نمایش اسپویل