news-background
news-background

هواداران NBA با دیدن جسیکا آلبا در ورزشگاه مجنون شدند

آلبا در مسابقه نیویورک نیکس اخلال ایجاد کرد.

حضور «جسیکا آلبا» در کنار زمین مسابقه تیم‌های بسکتبال نیویورک نیکس و میامی هیت سه‌شنبه شب این هفته تمرکز بینندگان تلویزیونی را مختل کرد. آلبا تنها سلبریتی حاضر در ورزشگاه نبود اما این بازیگر ۴۲ ساله بود که نگاه‌ها را به خود معطوف کرد.

بازیگر «شهر گناه» (Sin City) و «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four 2005)، در یک دهه گذشته از بازیگری دورتر بوده و بیشتر بر روی مدیریت «آنست کمپانی» که محصولاتی چون لوازم بهداشتی را می‌فروشد تمرکز کرده است. او تا آوریل سال ۲۰۲۲ مالک ۶.۵ درصد از سهام این کمپانی بود و دستمزد سالانه ۷۰۰ هزار دلاری دریافت کرده است.

هواداران ان‌بی‌ای با دیدن تصاویر آلبا در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «فقط می‌گویم اگر در مقابل جسیکا آلبا در ورزشگاه گاردن بازی می‌کردم ۵۰ امتیاز می‌گرفتم.» دیگر می‌نویسد: «از وقتی تصویر جسیکا آلبا را کنار زمین نشان داده‌اند جیلن برانسون ۲۳ امتیاز گرفته.» هوادار دیگری می‌گوید: «تصویر جسیکا آلبا حتی پنج ثانیه هم نشان داده نشد اما نام او ترند شده.»

«راجر فدرر»، «آرون راجرز»، «اسپایک لی»، «تریسی مورگان»، «رابرت صالح» و «جری فررا» دیگر سلبریتی‌های حاضر در ورزشگاه بودند.

مجله‌های «منز هلث»، «ونیتی فر» و «اف‌اچ‌ام» آلبا را در فهرست زیباترین زنان دنیا قرار داده‌اند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید