news-background
news-background

نتفلیکس فصل دوم سریال The Diplomat را می‌سازد

تولید فصل دوم «دیپلمات» تأیید شد.

نتفلیکس فصل دوم سریال «دیپلمات» (The Diplomat) با بازی «کری راسل» را می‌سازد. فصل اول این سریال سیاسی در قالب هشت اپیزود ۲۰ آوریل از نتفلیکس پخش شده بود و ۵۷.۴ میلیون ساعت در سراسر دنیا دیده شد.

این سریال به نویسندگی «دبرا کان» که «میهن» (Homeland) و «جناح غربی» (The West Wing) را در کارنامه دارد، یک درام سیاسی معاصر در مورد «کیت وایلر» (راسل) به عنوان سفیر ایالات متحده در بریتانیا است که قرار بوده به افغانستان برود زیرا در مناطق بحران‌زده عملکردی بسیار خوب دارد اما در کشوری چون انگلستان کمتر. او باید بحران‌های بین‌المللی را مدیریت کند، در لندن میان دولت‌ها اتحاد استراتژیک ایجاد کند، و به موقعیت تازه‌اش در کانون توجه عادت کند.

«دیوید جسی»، «الی آن»، «روری کینیر»، و «آتو اساندو» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. کان پدید‌آورنده و شورانر سریال و در کنار راسل یکی از تهیه‌کنندگان سریال است. «دیپلمات» در بخش‌هایی از بریتانیا و پاریس فیلمبرداری شده است.

«دبرا کان» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «احساس می‌کنم فردی هستم که دید روشنی از جایگاه آمریکا در دنیا دارد. برای من پرسش این بود که آیا می‌توان در یک سریال [جنبه‌های خوب و بد یک کشور را] نشان داد یا نه، هر دو جنبه را در یک داستان و یک شخصیت داشت یا نه؟»

فصل اول «دیپلمات» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۰ درصد منتقدین را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید