news-background
news-background

ژاک زانفریلو داور MasterChef استرالیا در ۴۶ سالگی درگذشت

داور مسابقه تلویزیونی «مسترشف» درگذشت.

«ژاک زانفریلو» سرآشپز و داور مسابقه تلویزیونی «مسترشف استرالیا» (MasterChef Australia) در ۴۶ سالگی از دنیا رفت. شبکه «نیوز ۱۰» استرالیا درگذشت او را تأیید کرده است.

در بیانیه خانواده زانفریلو آمده است: «با قلب‌های کاملاً درهم شکسته و بدون اینکه بدانیم چگونه می‌توانیم بدون او زندگی کنیم، و کمال تأسف اعلام می‌کنیم که ژاک دیروز درگذشت. کلمات زیادی می‌توانند او را توصیف کنند، داستان‌های زیادی می‌توان گفت، اما در این لحظه ما آن‌قدر ویران شده‌ایم که نمی‌توانیم آن‌ها را در قالب کلمات بیان کنیم. برای کسانی که به او برخورد کردند، رفیق شدند، یا به اندازه کافی خوشبخت بودند که خانواده او باشند، وقتی ویسکی بعدی خود را می‌نوشید به یاد این اسکاتلندی پرغرور باشید.»

زانفریلو در روزی که قرار بود پخش فصل پانزدهم «مسترشف» آغاز شود از دنیا رفت. این فصل به احترام سرآشپز دوشنبه شب پخش نخواهد شد.

زانفریلو یکی از شاگردان «مارکو پیر وایت» سرآشپز بریتانیایی بود و در سال ۲۰۱۳ رستوران اورانا را باز کرد. او در سال ۲۰۲۱ کتاب خاطرات بحث‌برانگیزش «آخرین جرعه» (Last Shot) را منتشر کرده بود. پیر وایت که در این کتاب هویتی پدرگونه توصیف شده ادعا می‌کند که «تقریباً هر چیزی که در مورد من نوشته شده واقعیت ندارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید