news-background
news-background

جری اسپرینگر مجری آمریکایی درگذشت

اسپرینگر در ۷۹ سالگی درگذشت.

«جری اسپرینگر» که نزدیک به ۵ هزار اپیزود از تاک-شوی معروفش را میزبانی کرده بود، در سن ۷۹ سالگی درگذشت. خانواده اسپرینگر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محلی سینسیناتی (WLWT5)، جایی که مجری سابقه فعالیت داشت، درگذشت او را تأیید کرده‌اند.

اسپرینگر ابتدا وارد سیاست شد و در سال ۱۹۷۱ به عضویت شورای شهر سینسیناتی درآمد اما سه سال بعد به استخدام یک فاحشه متهم شد و استعفا داد. او در سال ۱۹۷۵ دوباره برگزیده شد و حتی در سال ۱۹۷۷ به مقام شهرداری رسید. اسپرینگر پس از آنکه در انتخابات فرمانداری سال ۱۹۸۲ اوهایو شکست خورد، به شبکه تلویزیونی محلی سینسیناتی رفت و برنامه گفت‌وگو محور خود (Jerry Springer) را شروع کرد. این برنامه اگرچه در ابتدا سیاسی بود اما با گذر زمان به شکل دیگری درآمد و بر روی روابط خانوادگی تمرکز کرد. تا اواخر دهه ۱۹۹۰، این برنامه به‌شدت پربیننده شد و حتی در مقطعی بر «برنامه اپرا وینفری» (The Oprah Winfrey Show) برتری پیدا کرد.

برنامه «جری اسپرینگر» بیشتر با موضوعات بحث‌برانگیز و خشونتی فیزیکی مهمانانش شناخته می‌شد و از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۸ در قالب ۲۷ فصل و ۴۹۶۹ اپیزود پخش شد. اسپرینگر مجری برنامه‌های تلویزیونی دیگری از جمله دو فصل اول «آمریکا استعداد دارد» (America’s Got Talent) نیز بود و پس از پایان برنامه «جری اسپرینگر»، برنامه مشابهی به نام «قاضی جری» (Judge Jerry) را به مدت سه فصل از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ میزبانی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید