news-background
news-background

سینماکان: اولین جزئیات از داستان Kung Fu Panda 4 و Trolls Band Together

«جک بلک»، «آنا کندریک» و «جاستین تیمبرلیک» از دنباله‌های «ترول‌ها» و «پاندای کونگ‌فو‌کار» گفتند.

استودیوی دریم‌ورکس انیمیشن چهارشنبه شب این هفته با همکاری «آنا کندریک»، «جک بلک» و «جاستین تیمبرلیک» در سینماکان اولین جزئیات از دنباله‌های «ترول‌ها متحد می‌شوند» ‌(Trolls Band Together) و «پاندای کونگ‌فو‌کار ۴» (Kung Fu Panda 4) را فاش کرد.

بلک که در نقش پو صداپیشگی می‌کند، روی صحنه گفت: «پو با بزرگترین چالش‌های عمرش روبرو می‌شود. آیا دوام می‌آورد؟» او اضافه می‌کند که پو در این دنباله به رهبری معنوی تبدیل می‌شود اما باید جانشین خود به عنوان «جنگجوی اژدها» را انتخاب کند. در این دنباله، شخصیت شروری به نام «آفتاب‌پرست» (Chameleon) معرفی خواهد شد که می‌تواند شرورهایی از گذشته را فرابخواند. بلک می‌گوید: «پو باید همه آن‌ها را شکست دهد.»

«مایک میچل» که «فیلم لگو ۲: قسمت دوم» (The Lego Movie 2: The Second Part)، «ترول‌ها» (Trolls) و «شرک برای همیشه» (Shrek Forever) را در کارنامه دارد، «پاندای کونگ‌فوکار ۴» را کارگردانی خواهد کرد. «استفانی ما استاین» دیگر کارگردان این دنباله خواهد بود. فیلم‌های قبلی این مجموعه تاکنون ۱.۸ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۰۸ اکران شد و نامزدی اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کرد.

کندریک و تیمبرلیک به عنوان صداپیشگان چندگانه «ترول‌ها» قسمت بعدی این فیلم را معرفی کردند. آن‌ها روی صحنه وعده دادند که قسمت سوم «عجیب‌تر و باورنکردنی‌تر» خواهد بود و پاپی متوجه می‌شود که برنچ زمانی عضو گروهی پسرانه موسوم به «بروزون» بوده است. کندریک به شوخی به تیمبرلیک می‌گوید: «این چیزی است که تو کم و بیش در موردش می‌دانی، جی‌تی. با زندگی تو کمی همخوانی دارد.»

دنباله «ترول‌ها» قرار است ۱۷ نوامبر و قسمت چهارم انیمیشن «پاندای کونگ‌فو‌کار» ۸ مارس ۲۰۲۴ اکران شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید