news-background
news-background

فیلم The Way of the Wind ترنس مالیک چهار سال پس از پایان فیلمبرداری هنوز آماده پخش نیست

مالیک فیلمبرداری «راه باد» را در سال ۲۰۱۹ به پایان رسانده است.

فیلم «راه باد» (The Way of the Wind) «ترنس مالیک» چهار سال پس از پایان فیلمبرداری هنوز آماده پخش نشده و حتی بنا بر ادعای منابع نزدیک به پروژه در جشنواره‌های پاییز آینده هم اکران نخواهد شد.

مالک با تدوین طولانی فیلم‌هایش شناخته می‌شود و رویکرد او به مرحله پس از تولید برای برخی هواداران او طاقت‌فرساست. با این وجود، گاهی این انتظار به فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «درخت زندگی» (Tree of Life) و «خط قرمز باریک» (The Thin Red Line) منتهی شده است بنابراین می‌توان امیدوار بود که از «راه باد» اثری ویژه پدید آید.

«جیمز هورنر» آهنگساز آمریکایی چند سال پیش از مرحله پس از تولید «دنیای نو» (The New World) گفت و مدعی شد که مالیک در اتاق تدوین موسیقی متن را سلاخی کرده و نسخه اکران شده فیلم آن اثری نبوده که در قرارداد او آمده است.

مالیک در برخی موارد بازی یک بازیگر را به کلی در مرحله تدوین حذف کرده است. «بیلی باب تورنتون»، «ویگو مورتنسن»، «میکی رورک» و «بیل پولمن» از فیلم «خط باریک» حذف شدند در حالی که «جسیکا چستین» و «بری پپر» از «به سوی شگفتی» (To The Wonder) و «کریستین بیل» از «ترانه به ترانه» (Song to Song) بیرون کشیده شدند.

فیلمبرداری «راه باد» که پیش‌تر با نام «آخرین سیاره» (The Last Planet) شناخته می‌شد تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز شد. این فیلم قرار است فصل‌هایی از زندگی مسیح را روایت کند. بر اساس گزارش‌های غیررسمی، «هبوط به دوزخ» یکی از مثل‌های مسیح است که در فیلم به تصویر کشیده می‌شود.

«گزا روریگ» بازیگر و شاعر مجارستانی در نقش مسیح، «مارک رایلنس» در نقش شیطان، «لیلا حاتمی» در نقش مریم مجدلیه، «مکرم خوری» بازیگر فلسطینی در نقش یونس، «متیو خونارتس» در نقش پطرس، «فیلیپ آردیتی» در نقش هوشع، «نبیل الوهابی» در نقش استفانوس، «ایدن ترنر» در نقش سنت اندرو، «کان اونیل» در نقش خنوخ، «جوزف مال» در نقش شائول یا طالوت، «کارل رودن» در نقش ممونا، «مارتین مک‌کان» در نقش مارسلوس، «سارا سوفی بوسنینا» در نقش کلودیا، «لایتیتیا ایدو» در نقش آنا، «علی سلیمان» در نقش کلیوپاس، «شادی ماری» در نقش اشیر، «سلیم بیرقدار» در نقش جاناتان، «اوری فایفر» در نقش اخزیا ششمین پادشاه اسرائیل، «سلوا راسالینگام» در نقش یربعام نخستین پادشاه اسرائیل، «توفیق برهوم» در نقش جان، «سباستیانو فیلوکامو» در نقش برادر بزرگ‌تر ضال، و «بن کینگزلی»، «جوزف فاینز»، «داگلاس بوث»، «سارا گرین»، «متیو کاسوویتس»، و «همایون ارشادی» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید