news-background
news-background

انتقاد نویسنده LA Confidential از بازی «ضعیف» راسل کرو

«جیمز الروی» از بازی «راسل کرو» در اقتباس سینمایی «محرمانه لس‌آنجلس» راضی نیست.

نویسنده رمان «محرمانه لس‌آنجلس»‌ (LA Confidential) بازی «راسل کرو» در اقتباس سینمایی از اثرش را «ضعیف» می‌داند. «جیمز الروی» می‌گوید به دنبال درگذشت «کرتیس هانسون» کارگردان فیلم در سال ۲۰۱۶ می‌تواند آزادانه از اثر انتقاد کند.

فیلم «محرمانه لس‌آنجلس» در سال ۱۹۹۷ پرفروش شد و نامزدی اسکار بهترین فیلم را به دست آورد اما الروی در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید: «یک شکست در بالاترین شکل خود است.»

الروی بازی کرو و «کیم بیسینگر» را نیز «ضعیف» می‌خواند. بیسینگر در سال ۱۹۹۸ برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد در حالی که هانسون و «برایان هلگلاند» اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کردند.

الروی در سال ۲۰۱۶ نیز از این اقتباس انتقاد کرده و گفته بود: «[هانسون] دنیای من را بازآرایی کرد و آن را با زنان و مردانی که کمتر از اثر من افراطی بودند پر کرد. هم دنیای من بود هم دنیای او تا جایی که همه ادعاهای مالکیت محو شدند و از بین رفتند. درک دراماتیک من با درک دراماتیک کرتیس همیشه اختلاف داشت.»

«گای پیرس»، «کوین اسپیسی»، «جیمز کورنول»، و «دنی دویتو» دیگر بازیگران «محرمانه لس‌آنجلس» بودند.

کرو اخیراً گفته است از اینکه در دنباله «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) «ریدلی اسکات» مشارکت نمی‌کند به «پل مسکال» کمی «حسادت» می‌ورزد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید