news-background
news-background

آنا د آرماس: من بازیگر جدید نقش Wonder Woman نیستم

بازیگر کوبایی «بلوند» می‌گوید او «زن شگفت‌انگیز» جدید دنیای دی‌سی نیست.

«آنا د آرماس» در مصاحبه با «وایرد» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا بازیگر جدید نقش «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) دنیای دی‌سی است یا نه. او می‌گوید: «خوب، احساس می‌کنم که «گل گدوت» عالی بازی می‌کند. به نظر من باید به بازی در این نقش ادامه دهد.»

گلدوت اخیراً در «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) که به شکست تجاری انجامید نقش «زن شگفت‌انگیز» را تکرار کرده است. با این حال «جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیران جدید استودیوی دی‌سی در جهت ریبوت چندگانه‌ها قدم برمی‌دارند و «هنری کویل» را قرار نیست دست کم تا چند سال آینده برای نقش «سوپرمن» یا «دووین جانسون» را برای نقش «بلک آدام» بازگردانند. گان علاوه بر این تولید «زن شگفت‌انگیز ۳» به نویسندگی و کارگردانی «پتی جنکینز» را نیز لغو کرده است.

جنکینز تأکید کرده بود که او تمایلی به لغو شدن پروژه نداشته است: «وقتی اعتراضات به لغو فیلم «زن شگفت‌انگیز ۳» شروع شد، این شایعه را با هدف جذب مخاطب پخش کردند که من باعث شده‌ام پروژه لغو شود و یا من کناره‌گیری کرده‌ام. این ادعا حقیقت ندارد. هرگز کناره‌گیری نکردم. آماده بودم تا هر خواسته‌ای را بررسی کنم. تا جایی که متوجه شدم در این مقطع هیچ کاری از دست من برنمی‌آمد تا پروژه را پیش ببرم.»

پیش از کنسل شدن «زن شگفت‌انگیز ۳»، گدوت در شبکه‌های اجتماعی وعده داد که این نقش را تکرار می‌کند اما پس از «خشم خدایان» آینده «زن شگفت‌انگیز» در دنیای دی‌سی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. گان به تازگی مراحل پیش-تولید «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) که در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد را آغاز کرده است.

بازیگر و مدل اسرائیلی ۳۷ ساله امسال «قلب سنگی» (Heart of Stone) را روی پرده دارد و در سال ۲۰۲۴ در بازسازی لایو-اکشن «سفید برفی» (Snow White) نقش «ملکه بدجنس» را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید