news-background
news-background

بیل هیدر پس از سریال Barry یک فیلم در ژانر وحشت کارگردانی می‌کند

هیدر یک کمدی هارر می‌سازد.

«بیل هیدر» می‌گوید پس از پایان سریال «بری» (Barry) به دنبال کارگردانی یک کمدی هارر خواهد بود. او پس از کارگردانی چند اپیزود از «بری» دو نامزدی امی را به دست آورد و سپس تمامی هشت اپیزود فصل چهارم را کارگردانی کرد.

هیدر در مصاحبه با «ددلاین» می‌گوید سه فیلمنامه سینمایی نوشته و آماده کارگردانی اولین فیلم بلند خود می‌شود. او جزئیاتی از داستان این سه فیلمنامه فاش نمی‌کند اما می‌گوید یکی از آن‌ها را با همکاری یکی از عوامل «بری» نوشته است.

هیدر می‌گوید: «[یک پروژه را] با همکاری «دافی بودرو»، یکی از نویسندگان سریال نوشته‌ام. او بهترین دوست من از تولسا است. از ۱۸ سالگی یکدیگر را می‌شناسیم، بنابراین او باید در محل فیلمبرداری حضور داشته باشد. باید دوست شما که اهل اوکلاهوماست باشد تا بگوید: «رفیق. این به درد نمی‌خورد.» او فیلمی نوشته که من دوست دارم در مقطعی بسازمش، یعنی همان کاری که معمولاً همه می‌کنند. سعی می‌کنند اثری کوچک و محقر بسازند. و بعد دو ایده دیگر دارم. یکی از آن‌ها توضیحش سخت است، و دیگری از نظر لحن به «بری» شباهت دارد، اما در عوض یک اثر جنایی است، مثل یک اثر در ژانر وحشت است.»

هیدر می‌گوید اگرچه تمایل دارد هر سه فیلمنامه را کارگردانی کند اما فقط فیلم ترسناک را برای خودش در مقام بازیگر نوشته است: «در فیلم ترسناک حاضرم بازی کنم. آن دوی دیگر در حال حاضر، ترجیح می‌دهم بازی نکنم. اما قبلاً پیش آمده که در مورد چیزی حرف زده‌ام و وقتی پخش شده، تقریباً بدشگونی به وجود آمده. بنابراین خواهیم دید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید