news-background
news-background

اسکارلت جوهانسن و گوئینت پالترو شایعه دشمنی در فیلم Iron Man 2 را تکذیب کردند

جوهانسن و پالترو می‌گویند شایعه دشمنی آن‌ها در حین فیلمبرداری «مرد آهنی ۲» حقیقت ندارد.

«اسکارلت جوهانسن» در مصاحبه با «گوئینت پالترو» در پادکست «گوپ» اولین سال‌های همکاری‌شان در «دنیای سینمایی مارول» را به یاد آورده‌اند. پالترو در سال ۲۰۰۸ با «مرد آهنی» (Iron Man) نقش «پپر پاتس» را بازی کرد و جوهانسن در فیلم «مرد آهنی ۲» (Iron Man 2) در سال ۲۰۱۰ با نقش «بیوه سیاه» وارد «دنیای سینمایی مارول» شد. در آن زمان گزارش شده بود که این دو در حین فیلمبرداری با یکدیگر اختلاف پیدا کرده‌اند.

پالترو به یاد می‌آورد: «مردم می‌پرسیدند: «واقعیت دارد که شما و اسکارلت جوهانسن در فیلم «مرد آهنی» با هم سازگار نبوده‌اید؟» جوهانسن در واکنش می‌گوید: «یک شایعه است؟ با من در آن فیلم خیلی خوش‌رفتار بودید. خیلی ترسیده بودم. با من خیلی خوب برخورد کردید! می‌توانستید وحشتناک برخورد کنید. در آن فیلم خیلی به چالش کشیده شدم. پیش از آن چنین تجربه‌ای نداشتم. به علاوه، رابطه دوستانه عمیقی به وجود آمد.»

پالترو می‌گوید: «خیلی خوشحال بودم که زن دیگری آمده.» جوهانسون ادامه می‌دهد: «همیشه این را می‌گفتید. بعدها این تجربه را داشتم. وقتی «انتقام‌جویان» (Avengers) را می‌ساختیم یکی از معدود [بازیگران زن] بودم... مثل یک سوسیس پارتی بزرگ بود.»

این دو سپس از آینده خود در «دنیای سینمایی مارول» می‌گویند. شخصیت «بیوه سیاه» در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) کشته شد اما در پیش‌درآمد «بیوه سیاه» که در سال ۲۰۲۱ پخش شد بازگشت.

جوهانسن می‌گوید: «برای من دیگر کافی است. آن فصل تمام شده. هر کاری باید می‌کردم کرده‌ام. از طرفی بازگشت دوباره و دوباره به یک نقش در طول بیش از یک دهه، تجربه منحصربه‌فردی است.»

پالترو در پاسخ به این پرسش جوهانسن که آیا او هم از مارول جدا شده یا نه می‌گوید: «فکر می‌کنم. منظورم این است که نمرده‌ام بنابراین همیشه می‌توانند از من بخواهند که برگردم.» جوهانسن به شوخی می‌گوید: «فکر می‌کنم در مقطعی برخواهید گشت.» پالترو می‌گوید: «یک پپر پاتس ۶۴ ساله؟ چقدر عالی.»

جوهانسن امسال فیلم «شهر ستاره» (Asteroid City) «وس اندرسون» را در جشنواره کن دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید