news-background
news-background

فیلم Star Trek: Section 31 با بازی میشل یئو و سریال Galaxy Quest در پارامونت+ تأیید شد

تولید «پیشتازان فضا: بخش ۳۱» برای پارامونت+ تأیید شد.

پارامونت+ سه‌شنبه این هفته تأیید کرد که فیلم «پیشتازان فضا: بخش ۳۱» (Star Trek: Section 31) با بازی «میشل یئو» برنده اسکار را می‌سازد. در سال ۲۰۱۹ گزارش شده بود که «بخش ۳۱» یک سریال خواهد بود.

یئو در این فیلم نقش «امپراتور فیلیپا جرجیو» را از فصل اول سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) تکرار می‌کند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «امپراتور فیلیپا جرجیو به بخش سری استارفلیت می‌پیوندد و مأموریت دارد از «فدراسیون متحده سیاره‌ها» محافظت کند و با گذشته‌های تلخ خود روبرو شود.»

یئو می‌گوید: «خیلی خشوحالم که به خانواده «پیشتازان فضا» و برای نقشی که مدت‌هاست دوست دارم برمی‌گردم. «بخش ۳۱» ارج و قرب زیادی برای من داشت از زمانی که شروع به بازی در نقش فیلیپا کردم وقتی که این عصر طلایی «پیشتازان فضا» آغاز شد. اینکه می‌بینم سرانجام به لحظه‌ای که سزاوارش است می‌رسد رؤیایی است که به حقیقت می‌پیوندد آن هم در سالی که قدرتی فراتر از رؤیاهایم به من بخشیده شده.»

بازیگر «ببر خیزان اژدهای پنهان» (Crouching Tiger, Hidden Dragon) و «فردا هرگز نمی‌میرد» (Tomorrow Never Dies) نزدیک به یک ماه پیش برای فیلم «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» (Everything Everywhere All at Once) برنده اسکار شد. او پیش از اسکار جوایز اتحادیه بازیگران، ایندیپندنت اسپیریت و گلدن گلوب را دریافت کرده بود.

«کریگ سویینی» نویسنده و «اولاتونده اوسونسانمی» کارگردان فیلم خواهند بود. یئو به همراه «الکس کورتزمن» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

پارامونت+ این هفته تولید سریال «ماجراجویی کهکشانی» (Galaxy Quest) را بر اساس فیلم کالتی به همین نام با بازی «سیگورنی ویور» و «آلن ریکمن» تأیید کرده است. آن فیلم در سال ۱۹۹۹ اکران شد و داستانی پارودی در مورد گروهی از بازیگران یک سریال علمی-تخیلی روایت کرد که متوجه می‌شوند بیگانگان فضایی داستان واقعی‌اند.

«ماجراجویی کهکشانی» با بودجه ۴۵ میلیون دلاری تولید شده بود و ۹۰ میلیون دلار فروخت. این فیلم با استقبال منتقدین هم روبرو شد اما با گذر زمان ارزش بیشتری برای هواداران پیدا کرد و به یک اثر کالت کلاسیک تبدیل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید