news-background
news-background

تیزر سریال All the Light We Cannot See: فرار مارک رافلو از نازی‌ها

«هیو لوری» دیگر بازیگر این سریال به نویسندگی «استیون نایت» خواهد بود.

نتفلیکس اولین تیزر سریال چهار اپیزودی «همه نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم» (All the Light We Cannot See) با بازی «مارک رافلو» و «هیو لوری» را رونمایی کرد.

«آریا میا لابرتی» در این سریال نقش نوجوانی نابینا را بازی می‌کند که در سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم در کشور فرانسه به یک سرباز آلمانی برمی‌خورد. رافلو نقش «دنیل له‌بلانک» پدر نوجوان را بازی می‌کند که قفل‌ساز موزه تاریخ طبیعی پاریس است. این مرد در تلاش است تا جایی که امکان دارد طعم استقلال را به دخترش بچشاند و در عین حال از او در مقالب هجوم نازی‌ها مراقبت کند. لوری نقش «اتین له‌بلانک» را بازی می‌کند، یکی از قهرمانان جنگ جهانی اول که دچار اختلال روانی شده و پیام‌های رادیویی سری را برای «مقاومت فرانسه» ضبط می‌کند.

این سریال به نویسندگی «استیون نایت» خالق «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) بر اساس رمان برنده جایزه پولیتز «آنتونی دوئر» اقتباس شده و «شان لوی» که «گای آزاد» (Free Guy) را در کارنامه دارد بر روی صندلی کارگردانی آن نشسته است. رمان «همه نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم» در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و جایزه پولیتزر و «مدال برتری اندرو کارنگی» را دریافت کرد. این کتاب بیش از ۲۰۰ هفته در میان فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های نیویورک تایمز باقی ماند.

«همه نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم» ۲ نوامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید