news-background
news-background

قطع همکاری با جاناتان میجرز پس از متهم شدن به خشونت خانگی

بازیگر «کانگ» ممکن است جایی در آینده «دنیای سینمایی مارول» نداشته باشد.

«جاناتان میجرز» بازیگر نقش «کانگ» در «دنیای سینمایی مارول» پس از متهم شدن به خشونت خانگی در نیویورک از سوی کمپانی «اینترتینمنت ۳۶۰» تحریم شده است. مدیر برنامه‌های قدیمی میجرز سه هفته پس از مطرح شدن اتهام به همکاری با این بازیگر پایان می‌دهد.

میجرز در ماه‌های اخیر علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) مارول و «رؤیای مجله‌ای» (Magazine Dreams) که در جشنواره ساندنس اکران شد، فیلم «کرید ۳» (Creed III) را روی پرده داشته است.

ماه گذشته کمپانی روابط عمومی «لد» با این بازیگر قطع همکاری کرده بود. از سوی دیگر «مت گالا» با میجرز توافق کرده است که او در این جشنواره مد حضور پیدا نکند.

میجرز پیش‌تر برای فصل دوم سریال «لوکی» (Loki) مارول و دیزنی+ مقابل دوربین رفته و نقش «کانگ فاتح» را تکرار کرده است. «ددلاین» گزارش داده است که مارول برای قطع همکاری با میجرز هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده است.

میجرز ۲۵ مارس در نیویورک سیتی پس از گلاویز شدن با یک زن ۳۰ ساله بازداشت شد. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که این بازیگر در محله چلسی منهتن به این زن ناشناس حمله کرده و سعی داشته او را خفه کند. در این گزارش آمده است که آثار مصدومیت روی بدن قربانی قابل رؤیت بوده و به بیمارستان منتقل شده است.

نمایندگان میجرز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند او «هیچ عمل اشتباهی» مرتکب نشده و به زودی «اعتبار» بازیگر را پس می‌گیرند. میجرز پیام‌های خصوصی این زن ناشناس را منتشر کرده است. این زن پس از بازداشت میجرز می‌نویسد: «خواهش می‌کنم وقتی این پیام را دریافت کردی به من اطلاع بده که حالت خوب است.به من اطمینان دادند که تو را متهم نمی‌کنند. گفتند وقتی جراحات را روی صورت من دیدند باید طبق پروتکل‌ها تو را بازداشت کنند و فهمیدند با هم دعوا کرده‌ایم. خیلی عصبانی هستم که این کار را کردند. و متأسفم که تو را این موقعیت قرار دادم. حواسم هست که هیچ اتفاقی به خاطر این نیفتد. به آن‌ها گفتم تقصیر من بوده که سعی کردم گوشی تو را بگیرم. تازه از بیمارستان خارج شده‌ام. وقتی بیرون آمدی با من تماس بگیر. دوستت دارم.»

آژانس استعدادیابی دبلیوام‌ای همچنان با میجرز همکاری می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید