news-background
news-background

بهترین فیلم‌های نیکلاس کیج به انتخاب نیکلاس کیج

کیج در یک مصاحبه بهترین فیلم‌های خودش را برگزیده است.

«نیکلاس کیج» در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «استیون کولبر» (The Late Show with Stephen Colbert) بهترین آثار سینمایی خودش را انتخاب کرده است. این بازیگر ۵۹ ساله پاسخی ارائه داده است که شاید بعضی از هوادارانش را غافلگیر کند.

فهرست نهایی کیج از فیلم‌های «خوک» (Pig 2021)، «مندی» (Mandy 2018)، «احیای مردگان» (Bringing Out the Dead 1999)، «ستوان بد: بندر نیواورلئان» (Bad Lieutenant 2009) و «جو» (Joe 2013) تشکیل شده است.

کیج می‌گوید: «با «خوک» شروع می‌کنم، فیلم محبوب من در بین همه آثارم است. «مندی» را خیلی دوست دارم، فیلمی که «پانوس [کوسماتوس] کارگردانی کرد. «احیای مردگان» را خیلی دوست دارم، «مارتین اسکورسیزی» کارگردانی کرد. «ستوان بد» را خیلی دوست دارم، «ورنر هرتسوک». عاشق فیلمی به نام «جو» هستم که «دیوید گوردن گرین» کارگردانی کرد.»

وقتی کولبر می‌گوید ««تغییر/چهره» (Face/Off) را انتخاب می‌کنم اما این نظر من است»، کیج پاسخ می‌دهد: «آن یکی را خیلی دوست دارم. عاشق «تغیر/چهره» هستم... می‌توانم از «بوسه خون‌آشام» (Vampire's Kiss) نام ببرم. فیلم کوچکی بود که با آن توانستم رؤیاهای انتزاعی‌تر خودم را کاوش کنم. نقش شخصیتی را بازی می‌کردم که دیوانه می‌شد و فکر می‌کرد خون‌آشام فیلم «نوسفراتو» (Nosferatu) اول است. و وقتی نقش شخصیتی را بازی می‌کنید که دیوانه می‌شود... او باور دارد که نوسفراتو است. بنابراین باید مثل یک بازیگر آلمانی اکسپرسیونیستی فیلم‌های صامت نقش بازی می‌کردم.»

کیج ادامه می‌دهد: «اما «تغییر/چهره» یک فیلم بزرگ استودیویی بود که در پارامونت ساخته شد و من توانستم آنچه در «بوسه خون‌آشام» یاد گرفته بودم را اجرا کنم و جواب داد.»

کیج این روزها «رنفیلد» (Renfield) را روی پرده دارد و نقش «دراکولا» را مقابل «نیکلاس هولت» و «شهره آغداشلو» بازی کرده سات.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید