news-background
news-background

تصاویری نادر از «آشیانه فاخته»؛ جک نیکلسون ۸۵ ساله برای اولین بار در دو سال گذشته رؤیت شد

تصاویری از بازیگر افسانه‌ای هالیوود در یک صبح دل‌انگیز بحث‌برانگیز شده است.

«جک نیکلسون» ستاره ۸۵ ساله فیلم «درخشش» (The Shining) برای اولین بار در دو سال گذشته در کالیفرنیا دیده شد. این بازیگر افسانه‌ای جمعه گذشته با ظاهری ژولیده در یک بالکن روزش را شروع کرده است. بازیگر «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» (One Flew Over the Cuckoo’s Nest) در این تصاویر تی-شرتی نارنجی رنگ به تن دارد و پس از نگاهی به این سو و آن سو روی یک صندلی می‌نشیند و این رباعی خیام را به یاد می‌آورد: «آن قصر که با چرخ همیزد پهلو، بر درگه آن شهان نهادندی رو، دیدیم که بر کنگره‌اش فاخته‌ای، بنشسته همی گفت که کوکوکوکو.»

ژانویه گذشته گزارش شده بود که نیکلسون از سال ۲۰۲۱ ویلای خود در بورلی هیلز را ترک نکرده است. نزدیکان او نسبت به سلامت روان بازیگر برنده اسکار اظهار نگرانی کرده‌اند و می‌گویند: «او در انزوا خواهد مرد، مغزش از دست رفته.»

نیکلسون در ویلایی ساکن است که به قیمت ۵ میلیون دلار از «مارلون براندو» خریداری کرده است. زندگی نیکلسون با براندو مقایسه شده که او هم در سال ۲۰۰۴ پس از چند سال خلوت‌گزینی از دنیا رفت.

هواداران نیکلسون با دیدن این تصاویر به حمایت از او برخاستند. یکی از آن‌ها با انتقاد از «دیلی میل» که این تصاویر را منتشر کرده می‌نویسد: «با توجه به اینکه نمی‌خواهم باعث شوم که گزارش قلابی «دیلی فیل» بیشتر دیده شود، فقط می‌گویم: این مرد ۸۵ ساله است. آفرین به او! اینکه ۸۵ ساله باشی و در این سن و روزگار از یک زندگی آرام لذت ببری امتیاز بزرگی است.»

«تسا گورین» دختر «نامشروع» نیکلسون در ماه فوریه فاش کرد که پدرش «علاقه‌ای» به رابطه با او ندارد. او در مصاحبه با «دیلی بیست» گفت: « «از سنین بسیار کم، مادرم به من گفت که به هیچ‌کس نگویم این پدر معروف را دارم. می‌دانستم که او بانفوذ است و ثروتی در سطح «ددی وارباکس» [شخصیت خیالی از کامیک «آنی یتیم کوچک» (Little Orphan Annie)] دارد، بنابراین زندگی‌ام را برابر با آنی یتیم دانستم.»

از سال ۲۰۱۰ و «از کجا می‌دانی»‌ (How Do You Know) در فیلم دیگری ظاهر نشده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۴۰

منظورتون از اون شعر خیام همون \"بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت\" ه؟

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۲:۲۶

بعضیا واقعا حیف پیر بشن! هعی چ دنیای پوچی...

نمایش اسپویل