news-background
news-background

پلتفرم Max اسپین‌آف دوم The Big Bang Theory و سریال The Conjuring را می‌سازد

دنیای «تئوری بیگ بنگ» و «احضار روح» را سریال‌های جدیدی گسترش پیدا می‌کنند.

اسپین‌آف «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) و سریال «احضار روح» (The Conjuring) در پلتفرم استریم مکس ساخته می‌شود. برادران وارنر دیسکاوری چهارشنبه این هفته تأیید کرد که اچ‌بی‌او مکس و دیسکاوری+ از این پس مکس نامیده خواهد شد. این کمپانی چندین تیزر از عناوین تلویزیونی جدیدش را رونمایی کرده و تأیید می‌کند که سریال «هری پاتر» با تهیه‌کنندگی «جی.کی. رولینگ» در دست ساخت است.

«چاک لوری» نویسنده و تهیه‌کننده سریال «تئوری بیگ بنگ» در تولید اسپین‌آف مشارکت می‌کند. این پروژه در اولین مراحل پیشرفت قرار دارد و هنوز شخصیت‌های اصلی آن شکل نگرفته‌اند.

این پروژه دومین همکاری لوری، پلتفرم مکس و استودیوی برادران وارنر تله‌ویژن را رقم می‌زند. لوری در حال تولید یک سریال کمدی اریجینال به نام «چگونه یک کتاب‌نویس باشیم» (How to Be a Bookie) است. «شلدون جوان» (Young Sheldon) اولین اسپین‌آف «تئوری بیگ بنگ» بود که فصل ششم آن از شبکه سی‌بی‌اس در حال پخش است. تمامی اپیزودهای «تئوری بیگ بنگ» و «شلدون جوان» از پلتفرم مکس در دسترس مخاطبین آمریکایی خواهد بود.

سریال «تئوری بیگ بنگ» در سال ۲۰۰۹ پس از ۱۲ فصل در شبکه سی‌بی‌اس به پایان رسید. «جیم پارسونز»، «کیلی کوئوکو» و «جانی گالکی» از جمله بازیگران این مجموعه بودند. «تئوری بیگ بنگ» ۱۰ جایزه و ۵۵ نامزدی امی دریافت کرد.

مکس سریال تلویزیونی «احضار روح» را نیز در دست ساخت دارد. این پروژه بر اساس فیلم پرفروش استودیوی نیولاین و با تهیه‌کنندگی «پیتر سفران» به تولید می‌رسد. «جیمز وان» که چندین قسمت از چندگانه را کارگردانی کرده در حال مذاکره است تا یکی از تهیه‌کنندگان پروژه باشد.

چندگانه «احضار» با بازی «ورا فارمیگا» و «پاتریک ویلسون»، پس از اکران فیلم «احضار: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) از فروش ۲ میلیارد دلاری در سراسر دنیا عبور کرد. این مجموعه فیلم به تهیه‌کنندگی «جیمز وان» در سال ۲۰۱۳ و با فیلمی آغاز شد که در بازارهای جهانی ۳۲۰ میلیون دلار فروخت و دنباله آن هم از فروش ۳۲۱.۶ میلیون دلاری عبور کرد. قسمت سوم که در حین پاندمی همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شده بود، در هفته اول اکران در بازارهای داخلی ۲۴.۱ میلیون دلار و در نهایت ۶۴.۸ میلیون دلار فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید