news-background
news-background

باب اودنکرک: برای دنیای مارول ساخته نشده‌ام

بازیگر «بهتر است با سال تماس بگیرید» می‌گوید تمایلی به همکاری با مارول ندارد.

«باب اودنکرک» ستاره سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) می‌گوید تمایلی به پیوستن به «دنیای سینمایی مارول» ندارد.

اودنکرک در مصاحبه تازه‌ای با «ایندیپندنت» می‌گوید: «دوست دارم همیشه نقش‌هایی زمینی‌تر، قابل‌درک و کوچک‌تر بازی کنم. فکر نمی‌کنم برای آن دنیا ساخته شده باشم. برای شخصیت‌هایی ساخته شده‌ام که باعث می‌شود فکر کنید او همسایه شماست.»

اودنکرک می‌گوید دنباله «هیچ‌کس» (Nobody) بالاترین سطح از شخصیت‌های قهرمان است که او تجربه خواهد کرد:‌ «به این فیلم بیش از تصور شما اهمیت می‌دهم. می‌توان گفت که داستان شخصی زندگی من است و نه یک فیلم در ژانر اکشن.»

اودنکرک که به تازگی در سریال «هنک خوش‌شانس» (Lucky Hank) ای‌ام‌سی دیده شده، پیش‌تر گفته بود که «هیچ‌کس» دنباله‌ای ارگانیک برای «بهتر است با سال تماس بگیرید» است.

او سپتامبر سال ۲۰۲۲ گفته بود: «از «هیچ‌کس» خیلی غافلگیر شدم. برای این فیلم آماده شدم چون احساس می‌کردم شخصیت «بهتر است با سال تماس بگیرید» همان شخصیتی است که در یک فیلم اکشن می‌بینید. او امیالی شدید دارد و می‌خواهد خودش را قربانی کند.»

اودنکرک اضافه کرد: «اگر به خواسته‌ام برسم، من را در فیلم‌های اکشن بیشتری خواهید دید. در سکانس‌های اکشن لذت زیادی می‌یابم و آن‌ها را به کمدی اسکچ نزدیک می‌بینم. عاشق فیلم‌های اول «جکی چان» هستم که در آن‌ها طنز وجود داشت.» او در ادامه می‌گوید: «امیدوارم که یک سه‌گانه بسازیم و او به هیچ چیزی نرسد. هر چیزی که دوست دارد را نابود می‌کند.»

«هیچ‌کس» به کارگردانی «ایلیا نیشولر» و نویسندگی «درک کلستاد» داستانی در مورد یک مرد خانواده نرم‌خو روایت کرد که پس از تحقیر شدن در خانه‌اش توسط سارقین انتقامی خونین می‌گیرد.

اودنکرک در جشنواره ونیز سال گذشته گفته بود:‌ «هنوز چند بار در هفته ورزش می‌کنم و اگر ادامه دهم من را در فیلم‌های اکشن بیشتری خواهید دید. سکانس‌های اکشن را بسیار لذت‌بخش می‌دانم و بسیار نزدیک به کمدی اسکچ… تقریباً انگار مردم دوست دارند پیرمردها به سرشان بزند. چرا به نظر همه منطقی می‌رسد؟ جالب است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ۰۰:۰۴

goodman always on tops

نمایش اسپویل