news-background
news-background

سث روگن: Super Mario سال ۱۹۹۳ یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ بود

روگن یکی از صداپیشگان «فیلم برادران سوپر ماریو» است.

«سث روگن» می‌گوید اقتباس سال ۱۹۹۳ از بازی «سوپر ماریو» (Super Mario Bros: The Movie) «یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ» سینما بوده است. روگن در انیمیشن «فیلم برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros Movie) برای نقش «کونگ الاغ» صداپیشگی کرده و «کریس پرت» با لهجه آمریکایی در نقش ماریوی ایتالیایی صداپیشه بوده است. «جان لگیزامو» و «باب هاسکینز» در اقتباس لایو-اکشن از «سوپر ماریو» نقش ماریو و لوییجی را بازی کرده بودند.

روگن در مصاحبه با «ورایتی» در مورد آن فیلم می‌گوید: «وقتی ۱۱ ساله بودم، فیلم اول برادران ماریو را دیدم و خیلی هیجان‌زده بودم. اما یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ سینماست.. خیلی ناامید شدم. فکر می‌کنم باعث شد که فکر کنم فیلم‌ها می‌توانند بد ساخته شوند. تا آن لحظه هرگز به ذهن من خطور نکرده بود.»

او ادامه می‌دهد:‌ «واقعاً ناراحت شدم. توجیه آن لحظه خوشایند است. خوشایند است که بدانی پسران ۱۱ ساله مانند من ناامید نخواهند شد.»

لایو-اکشن «سوپر ماریو» با بودجه ۴۸ میلیون دلاری تولید شد و فقط ۳۸.۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. آن فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۲۸ درصد دریافت کرده است.

هاسکینز در سال ۲۰۰۷ به «گاردین» آن فیلم را «بدترین چیزی که بازی کرده‌ام» توصیف کرده بود: «یک کابوس لعنتی بود. کل تجربه یک کابوس بود.»

لگیزامو با این حال اخیراً از فیلم دفاع کرده و می‌گوید: «فیلم اول را خیلی‌ها دوست داشتند. در کامیک-کان بالتیمور و نیویورک حضور پیدا کردم و همه می‌گفتند: «نه، نه، عاشق قسمت اول بودیم.» فیلم جدید را درک نمی‌کنند.» او اضافه کرده بود: «اینکه گامی رو به عقب برداشته و بازیگر [لاتین تبار] دیگری را انتخاب نکرده‌اند به شکلی حس مزخرفی دارد.»

انیمیشن «فیلم برادران سوپر ماریو» نیز با استقبال منتقدین زیادی روبر نشده و در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۴ درصد دریافت کرده است.

«فیلم برادران سوپر ماریو» ۷ آوریل در سراسر دنیا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید