news-background
news-background

بهترین سریال‌هایی که در ماه آوریل ۲۰۲۳ پخش می‌شوند

 

در ماه آوریل سریال‌های بیشتری نسبت به سه ماه اول سال ۲۰۲۳ پخش می‌شوند. «استیون یئون» بازیگر «مردگان متحرک» با سریال جدیدی بازگشته، «الیزابت اولسن» پس از «وانداویژن» بازگشت دیگری به تلویزیون داشته و «ریچل وایس» در اقتباس تلویزیونی از «شباهت کامل» دیده خواهد شد.

 

اشمیگادون (Schmigadoon) – فصل دوم

تاریخ پخش: ۵ آوریل از اپل تی‌وی+

داستان «اشمیگادون» در مورد زوجی با بازی کی و استرانگ است که برای احیای رابطه خود سفر آغاز می‌کنند. آن‌ها در این راه به شهری جادویی برمی‌خورند که موزیکال‌های دهه ۱۹۴۰ همه اهالی‌اش را به تسخیر درآورده. عنوان سریال ارجاعی است به موزیکال «بریجادون» (Brigadoon) که در سال ۱۹۴۷ اجرا شد. «سسیلی استرانگ»، «کیگان مایکل-کی»، «آلن کامینگ»، «کریستین چنووث»، آرون تیویت»، «داو کامرون»، «آریانا دبوز»، «فرد آرمیسن»، «جیمی کمیل»، «جین کراکوفسکی»، و «آن هارادا» از جمله بازیگران این سریال در فصل اول بودند.

بیف (Beef)

تاریخ پخش: ۶ آوریل از نتفلیکس

این سریال عواقب درگیری دو غریبه در یک حادثه جاده‌ای و نتیجه بزرگی که سبب می‌شوند را روایت می‌کند. پیمانکاری شکست‌خورده به نام «دنی چو» با بازی «استیون یئون» به دنبال این درگیری با کارآفرین بی‌نقصی به نام «امی لاو» با بازی «الی وونگ» برخورد می‌کند و ادامه دشمنی آن‌ها زندگی‌شان را به‌شدت تغییر می‌دهد. «دیوید چو»، «ماریا بلو»، «اشلی پارک»، «جوزف لی»، «یانگ مازینو» و «میاسرافینو» از جمله دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

چیزهای کوچک زیبا (Tiny Beautiful Things)

تاریخ پخش: ۷ آوریل از هولو

«کاترین هان» در اقتباسی از رمان «چیزهای کوچک زیبا» نوشته «شریل استرید» نقش زنی را بازی کرده است که بدون دستمزد و ناشناس در زمینه مشاوره مقاله‌نویسی می‌کند، تصمیمی که که به او اجازه می‌دهد تا تجربیات زندگی‌اش را در حین کمک به دیگران منعکس کند. «دزیره اخوان» (Appropriate Behavior) و «ریچل گلدنبرگ» (Unpregnant) کارگردانان سریال و «سارا پیجون»، «کوئنتین پلیر»، «تانزین کرافورد»، «اوون پینتر»، «مریت وور»، «الیزابت هینکلر» و «میکیلا واتکینز» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

زن مست مجرد (Single Drunk Female) – فصل دوم

تاریخ پخش: ۱۲ آوریل از فریم‌فرم

فصل اول سریال کمدی «زن مست مجرد» که بازخوردهای مثبتی داشت موفقیتی غیرمنتظره و خوشایند بود. فصل دوم این سریال به نویسندگی «سیمون فینچ» همچنان سرگذشت سم با بازی «سوفیا بلک دیلیا» و مسیر او به سمت ترک اعتیاد به مشروبات الکلی را دنبال می‌کند در حالی که او و روابطش دستخوش تغییرند. «الی شیدی» در نقش کارول، مادر سم، «لیلی می هرینگتون»، «گاریک برنارد»، «ربکا هندرسون»، «ایان گومز» و «ساشا کامپر» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

آخرین چیزی که به من گفت (The Last Thing He Told Me)

تاریخ پخش: ۱۴ آوریل از اپل تی‌وی+

در درام جدید «جنیفر گارنر» برای اپل تی‌وی+ به کارگردانی «اولیویا نیومن» که «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» (Where the Crawdads Sing) را در کارنامه دارد بر اساس رمانی به همین نام اثر «لورا دیو» ساخته شده است. داستان  سریال در مورد زنی به نام هانا است که باید با دخترخوانده ۱۶ ساله‌اش رابطه صمیمانه‌تری برقرار کند تا حقیقت ناپدید شدن همسرش را کشف کند. «انگوری رایس»، «نیکولای کاستر-والداو» و «آیشا تایلر» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

خانم میزل شگفت‌انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel) – فصل پنجم

تاریخ پخش: ۱۴ آوریل از آمازون پرایم ویدیو

پخش فصل پنجم سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» با سه اپیزود آغاز می‌وشد و نشان می‌دهد که میج با بازی «ریچل برازناهان» پس از خراب کردن پل‌های پشت سرش در فصل چهارم چه سرنوشتی پیدا می‌کند. میج و سوزی (الکس برستین) متوجه شدند که زندگی در سفر به همراه شای (لیروی مک‌کلین) فریبنده ولی بی‌تکلف است و سپس درسی در مورد صنعت سرگرمی آموختند که هرگز از یادشان نمی‌رود. «کارولین آرون»، «جین لینچ»، «کوین پولاک» و «مایکل زیگن» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند.

بری (Barry) – فصل چهارم

تاریخ پخش: ۱۶ آوریل از اچ‌بی‌او

«بری» داستانی در مورد یک قاتل حرفه‌ای با بازی «بیل هیدر» روایت می‌کند که بر حسب اتفاق گذرش به یک کلاس بازیگری در لس‌آنجلس می‌افتد و انتخاب‌های زندگی‌اش را زیر سؤال می‌برد. «استیون روت»، «سارا گلدبرگ»، «آنتونی کاریگان»، و «هنری وینکر» دیگر بازیگران فصل جدید خواهند بود. فصل اول «بری» به نویسندگی هیدر و «الک برگ» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد و فصل دوم آن امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده است. بری در مصاحبه با «ورایتی» تأکید کرده بود که فصل چهارم «پایانی بسیار روشن» خواهد داشت: «در نویسندگی و داستان‌سرایی دقیقاً وجود داشت. یعنی پس از فصل پیشین بسیاری می‌گفتند: «چرا فصل دیگری می‌سازید؟ باید تمام می‌شد.» اما به نظر من، هنوز سؤالات بسیار زیاد دیگری در مورد دیگر شخصیت‌ها وجود دارد، و در مورد بری – و ناگفته‌های زیاد. آنچه در فصل چهارم اتفاق می‌افتد از نظر ساختاری رادیکال است، اما از نظر شخصیت‌ها باید چنین اتفاقاتی را تجربه می‌کردند و کل سریال به شکلی به این سمت حرکت می‌کرد.»

خانم دیویس (Mrs. Davis)

تاریخ پخش: ۲۰ آوریل از پیکاک

«خانم دیویس» در این سریال قدرتمندترین هوش مصنوعی دنیاست و سیمون راهبه‌ای با بازی «بتی گیلپین» متعهد شده او را از بین ببرد. «جیک مک‌دورمان»، «الیزابت مارول»، «بن چاپلین»، «مارگو مارتین‌دیل»، «دیوید آرکت» و «اندی مک‌کویین» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود. «دیمین لیندلاف» یکی از نویسندگان «گمشده» (Lost) نویسنده و تهیه‌کننده «خانم دیویس» است. «اوون هریس» کارگردان قسمت اول سریال و به همراه «الثیا جونز» کارگردان چند اپیزود دیگر، از جمله تهیه‌کنندگان پروژه بوده است.

دیپلمات (The Diplomat)

تاریخ پخش: ۲۰ آوریل از نتفلیکس

این سریال به نویسندگی «دبرا کان» که «میهن» (Homeland) و «جناح غربی» (The West Wing) را در کارنامه دارد، یک درام سیاسی معاصر در مورد «کیت وایلر» با بازی «کری راسل» به عنوان سفیر ایالات متحده در بریتانیا است که قرار بوده به افغانستان برود زیرا در مناطق بحران‌زده عملکردی بسیار خوب دارد اما در کشوری چون انگلستان کمتر. او باید بحران‌های بین‌المللی را مدیریت کند، در لندن میان دولت‌ها اتحاد استراتژیک ایجاد کند، و به موقعیت تازه‌اش در کانون توجه عادت کند. «دیوید جسی»، «الی آن»، «روری کینیر»، و «آتو اساندو» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. کان پدید‌آورنده و شورانر سریال و در کنار راسل یکی از تهیه‌کنندگان سریال است.

اسلیپ (Slip)

تاریخ پخش: ۲۱ آوریل از رکو

این مجموعه کمدی به نویسندگی و بازی «زوئی لیستر-جونز» کارگردان فیلم «چگونه تمام می‌شود» (How it Ends) زنی را دنبال می‌کند که در جهان‌های موازی سفر می‌کند و سعی دارد شریک زندگی‌اش و خودش را بازیابد. «امیلی همپشیر»، «ویتمر توماس»، «تیمیکا تافاری»، «امار چادا پاتل» و «سوفیا گالاسو» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

شباهت کامل (Dead Ringers)

تاریخ پخش: ۲۱ آوریل از پرایم ویدیو

«ریچل وایس» در نسخه مدرن اثر کلاسیک «دیوید کراننبرگ» در مورد برادان دوقلوی متخصص بیماری‌های زنان که شباهت خود سوء استفاده می‌کنند نقش پزشکان دوقلو «الیوت منتل» و «بورلی منتل» را در اقتباس تلویزیونی بازی خواهد کرد در حالی که «جنیفر ال»، «امیلی مید»، «پاپی لیو»، «جرمی شیمس»، و «بریتنی اولدفورد» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. «آلیس برچ» که «آدم‌های عادی» (Normal People) را در کارنامه دارد، نویسنده سریال است. «شان دورکین» دو قسمت اول را کارگردانی کرده در حالی که «کارین کاسوما» (Jennifer’s Body)، «کارینا اوانز»‌ (P-Valley) و «لورن ولکستین» (Y: The Last Man) کارگردانان دیگر سریال بوده‌اند.

عشق و مرگ (Love and Death)

تاریخ پخش: ۲۷ آوریل از اچ‌بی‌او مکس

این سریال به نویسندگی «لسلی لینکا گلتر» از کتاب «شواهد عشق: داستان واقعی شور و مرگ در حواشی شهر» اقتباس شده و داستانی در مورد دو زوج کلیسارو در یک شهر کوچک است که از زندگی خود لذت می‌برند تا اینکه ناگهان زنی دست به تبر می‌شود. این زوج‌ها «کندی مونتگمری» با بازی «الیزابت اولسن» و «پت مونتگمری» با بازی «پاتریک فیوجیت» و بتی با بازی «لیلی ریب» و آلن گور با بازی «جسی پلمانز»خواهند بود. «دیوید ای. کلی» که «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) را در کارنامه دارد پدید‌آورنده این سریال و به همراه «نیکول کیدمن» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه بوده است.

شیرین دندان (Sweet Tooth) – فصل دوم

تاریخ پخش: ۲۷ آوریل از نتفلیکس

داستان سریال بر روی یک انسان-گوزن به نام گاس با بازی «کریستین کانوری» و ولگردی با بازی «تامی جپرد» تمرکز می‌کند که ماجراجویی شگفت‌انگیزی برای یافتن معنای خانه آغاز کرده‌اند. دیگر بازیگران سریال «عادل اختر»، «آلیزا ولانی»، «استفانیا لاوی اوولن»، «دنیل رامیرز»، «نیل سندیلندز» و «ویل فورته» خواهند بود. فصل اول سریال که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۸ درصد منتقدین و ۸۸ درصد مخاطبین دریافت کرد نزدیک به دو سال قبل در قالب هشت اپیزود پخش شده بود.

دژ (Citadel)

تاریخ پخش: ۲۸ آوریل از پرایم ویدیو

در خلاصه داستان رسمی سریال «دژ» با بازی «ریچارد مدن» و «پریانکا چوپرا جونز» آمده است: «هشت سال قبل، «دژ» سقوط کرد. این آژانس جاسوسی جهانی مستقل مأموریت پیدا کرد که امنیت مردم را تأمین کند اما به دست مأموران یک سندیکای قدرتمند به نام مانتیکور که دنیا در خفا مدیریت می‌کنند از هم پاشید. با سقوط «دژ»، حافظه مأموران «میسون کین» (مدن) و «نادیا سین» (چوپرا) پاک شده و آن‌ها از زندگی پیشین خود گریخته‌اند. از آن پس مخفیانه زندگی کرده‌اند و با هویت‌های جدید زندگی تازه‌ای برای خود ساخته‌اند تا اینکه یک شب، وقتی میسون تحت تعقیب «برنارد اورلیک» (استنلی توچی) مأمور سابق «دژ» قرار می‌گیرد.»

جذابیت مرگبار (Fatal Attraction)

تاریخ پخش: ۳۰ آوریل از پارامونت+

سریال «جذابیت مرگبار» بازسازی تلویزیونی فیلم کلاسیک «آدریان لین» در سال ۱۹۸۷ است. «لیزی کپلان» در این مجموعه تلویزیونی نقش «الکس فورست» و «جاشوا جکسون» نقش «دن گلگر» را بازی می‌کنند که رابطه‌ای پنهانی با یکدیگر دارند. «آماندا پیت»، «الیسا جیرلز»، «توبی هاس»، «رینو ویلسون»، «برایان گودمن»، «جسیکا هارپر» و «توکس اولاگوندویه» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید